יוני ארליך קיים אתמול כנראה את משחקו האחרון בנבחרת הדייויס של ישראל, במהלך ההפסד 3:1 לצ'כיה, אבל זו לא תהיה הפעם האחרונה בה הוא יעלה על משטח הטניס. מסתבר שבקרוב הוא יקיים משחק נוסף - ומיוחד מאוד.
בשבוע הבא, ארליך בן ה-45 ישתף פעולה עם לא אחר מאשר נובאק ג'וקוביץ' בטורניר ווטרג'ן - הראשון מסבב ה-ATP שנערך בישראל מאז 1996. השניים ישתפו פעולה בטורניר הזוגות (הסרבי ישחק כמובן גם ביחידים) וינסו לשחזר את ההצלחה מטורניר קווינס, בו הם זכו יחד ב-2010.
1 צפייה בגלריה
יוני ארליך נואבק ג'וקוביץ'
יוני ארליך נואבק ג'וקוביץ'
יוני ארליך ונובאק ג'וקוביץ'
(צילום: אורן אהרוני, נואבק ג'וקוביץ')
רגע לפני ש'נולה' מגיע ארצה, הוא העביר מסר לארליך בסרטון וידאו שמפורסם פה, באדיבות אתר ONE. בתחילה, פתח ג'וקוביץ' את הסרטון בעברית: "יוני, מה נשמע? שלום. מה אתה עושה?".
לאחר מכן עבר לאנגלית ודיבר על שיתוף הפעולה עם ארליך: "אני אראה אותך בקרוב בת"א, חבר. נהיה שוב על המגרש ביחד אחרי כל כך הרבה שנים. אני יודע שזה יהיה הטורניר האחרון שלך. הזיכרון הכי טוב בחיים שלי מהזוגות היה איתך. איתך זכיתי בתואר היחיד בזוגות - בקווינס ב-2010, זה היה אחד השבועות הטובים שלי בסבב. תמיד היית חברותי ומכבד כלפיי ועבור הצוות שלי".
"כולם אוהבים אותך, יוני, כולם יתגעגעו אליך בסבב, היית דוגמא נהדרת להתמדה ומקצוענות, כך שאני מחכה לראות אותך בת"א בריקוד האחרון שלך על המגרש. זה יהיה כבוד להיות לצידך בטורניר האחרון בקריירה שלך. נחגוג את הקריירה שלך מחוץ למגרש. כל טוב".
כזכור, קפטן-שחקן נבחרת הדייויס כיכב בנבחרת החלומות שהגיעה עד חצי הגמר מול ספרד ב-2009. בשבת, יחד עם דניאל צוקרמן רשם 4:6, 3:6 על ליירי להצ’קה ותומאש מאצ’ק הצ'כים, שלא הספיק, כאמור, לניצחון במפגש כולו.