רק שבעה חודשים חלפו מאז שמשפחתו של ערן זהבי הייתה קורבן לשוד אלים וקיצוני במיוחד בביתה באמסטרדם, ושלשום שוב פרצו שודדים לבית המשפחה - אלא שהפעם הוא היה ריק לגמרי. למרות זאת, החלוץ הישראלי לא שוקל לרגע לעזוב את הולנד וימשיך באיינדהובן עד לסיום חוזהו בקבוצה המסתיים במאי הקרוב.
בניגוד לשמועות המיידיות כי זהבי עלול לעזוב את הולנד, השחקן, שמתאושש מפציעה בברכו, צפוי לשוב לשחק אחרי פגרת החורף ויכבד את חוזהו באיינדהובן. זהבי כבר שוהה מספר ימים בדובאי, יחד עם בני משפחתו, אבל בעיקר על מנת לבצע שיקום לפציעה שלו בברך, אותה ספג במשחק הנבחרת מול אוסטריה לפני מספר שבועות.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
צפוי לשוב לשחק אחרי פגרת החורף. זהבי
(צילום: EPA)

זהבי מתאמן במגרשים של אל-נאסר דובאי, המועדון בו משחק הישראלי דיא סבע, מתאמן בחדר הכושר של המלון שלו ומבצע תרגילים במרכז שיקום מקומי, יחד עם עיסויים מהפיזיותרפיסט של נבחרת ישראל, יגאל צברי, שהוטס במיוחד בעבורו.
באיינדהובן מיהרו ליצור קשר עם זהבי בדובאי, וייתכן כי יגבירו את האבטחה סביבו עם החזרה שלו משם. למרות הפריצה, סביר שהשחקן יישאר בהולנד עד סיום העונה. יש לו חוזה גבוה, והוא עתיד להרוויח כמיליון אירו עד שיסתיימו המשחקים; איינדהובן עלתה שלשום למקום הראשון בליגה ההולנדית ויכולה לזכות בתואר האליפות, למרות שאיאקס עדיין פייבוריטית; זהבי מעדיף כעיקרון לא לבצע מעברים באמצע עונה, בטח כשאחת האופציות הטבעיות, מכבי תל-אביב, רחוקה ממרוץ האליפות.
4 צפייה בגלריה
ערן זהבי ודיא סבע באימון הנבחרת
ערן זהבי ודיא סבע באימון הנבחרת
נמצאים קרוב מאוד אחד לשני. זהבי וסבע
(צילום: ראובן שוורץ)
ככל הנראה, אם זהבי יגיע לתל-אביב זה יקרה בקיץ הקרוב, בתנאי שהאופציה של מעבר לליגה בארה"ב לא תצא לפועל. באיינדהובן, זה כבר די ברור, הוא לא ימשיך אחרי שיסיים את חוזהו בחודש מאי.
אם זהבי יבריא בזמן צפוי לו מפגש פיקנטי מאוד. איינדהובן הוגרלה לשחק בשלב הנוקאאוט של הליגה האזורית מול מכבי תל-אביב. המפגש בהולנד יתקיים ב-17 בפברואר, משחק הגומלין בבלומפילד יתקיים שבוע אחר כך.

"כנראה שהבית של ערן סומן"

בדיוק כמו בשוד הראשון, גם הפעם השודדים תיכננו את הפריצה לבית כדי שתיפול על משחק חוץ של קבוצתו של זהבי, פ.ס.וו איינדהובן. אלא שהמודיעין היה הפעם מעט שגוי: הקבוצה אמנם יצאה למשחק חוץ בניימיכן, אחת הערים הסמוכות לאמסטרדם, אך זהבי הפצוע ומשפחתו היו בדובאי, מה שחסך להם טראומה נוספת.
4 צפייה בגלריה
זהבי מחוץ לביתו אחרי השוד האלים שעברה משפחתו
זהבי מחוץ לביתו אחרי השוד האלים שעברה משפחתו
"זו כבר הפעם השנייה וכנראה שזה לא מקרי. ערן יצטרך לקבל החלטות"
(צילום: Inter Visual Studio)
מצד שני, בגלל שהבית היה ריק הנזק לרכוש היה כבד יותר. מאז האירוע הראשון, מחוץ לבית משפחת זהבי ישנם מאבטחים קבועים ששכר המועדון. אולם מאחר שהמשפחה לא בהולנד, הם לא היו הפעם במקום - והבית רוקן לגמרי מתכולתו.
עוד לפני השוד הראשון הוצע לזהבי לעבור ולהתגורר באיינדהובן, אולם הוא העדיף להישאר באמסטרדם, בין היתר על מנת שילדיו ילמדו בבית הספר היהודי בעיר. לכן, הוא נוסע עם נהג צמוד מביתו למתקן האימונים של הקבוצה פעמיים ביום, ו"מבזבז" שעות רבות על הכביש. מקורביו של השחקן תהו אתמול אם השוד השני ישנה את תוכניותיו ויגרום לו לשקול מעבר.
4 צפייה בגלריה
יחזור בקרוב לבלומפילד, הפעם לא כשחקן מכבי ת"א
יחזור בקרוב לבלומפילד, הפעם לא כשחקן מכבי ת"א
יחזור בקרוב לבלומפילד, הפעם לא כשחקן מכבי ת"א
(צילום: אורן אהרוני )
המשטרה ההולנדית, שבפעם הראשונה לא פיצחה את השוד, חושדת כי מדובר בשני פורצים. היא הצליחה לגלות באמצעות מצלמות אבטחה מה הם לבשו: אחד מהם היה עם חליפת ספורט אפורה וקפוצ'ון שחור, ואילו שותפו למעשה לבש מכנסיים כהים וז'קט.
"כנראה שהבית של ערן סומן", אמרה אתמול אמו, אתי, "זו כבר הפעם השנייה וכנראה שזה לא מקרי. ערן יצטרך לקבל החלטות. יש לו אחריות על המשפחה שלו. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם המשפחה שלו שוב הייתה חווה שוד כזה כשהיא בבית".