אחת מנשות העסקים הבכירות ביותר במזרח התיכון, אמינה טהר, אחראית מותג חברת התעופה הלאומית של אבו-דאבי, איתיחאד, היא זו שמנהלת את המגעים המתקדמים למתן חסות מול אנשי מכבי חיפה. כזכור, בתחילת החודש נחשף ב-ynet ספורט על המגעים החשאיים בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, לחברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, המשמשת גם כספונסרית של מנצ'סטר סיטי.
מדובר באישה הבכירה בחברת התעופה והיחידה שמשתייכת להנהלה הבכירה של החברה, אליה הצטרפה לפני תשע שנים ופילסה עצמה לתפקידים בכירים. בשנה שעברה נבחרה טהר לאחת מ-50 נשות העסקים הבכירות במזרח התיכון ומוכרת כדמות מרכזית בעולם העסקי באמירויות.
1 צפייה בגלריה
יעקב שחר וגל אלברמן עם נציג מאל-עין
יעקב שחר וגל אלברמן עם נציג מאל-עין
ההסכם עם נציגי האמירויות בדרך? שחר, מור ואלברמן בפגישה בתחילת החודש
(צילום: באדיבות מכבי חיפה)
האישה החזקה באיתיחאד. אמינה טהר
טהר משמשת כמנהלת המותג ואחראית על השיווק והחסויות של חברת התעופה מאבו-דאבי. טהר הגיעה ארצה בשנה שעברה במסגרת פתיחת קו התעופה בין האמירויות לת"א יחד עם מנכ"ל החברה ויש לה גם עבר ספורטיבי, כשעבדה בהנהלת איגוד הטניס של האמירויות.
ל-ynet נודיע כי מדובר במגעים בעבור הסכם חסות בשווי של מיליוני דולרים, עם בונוסים במקרה של זכיה באליפות או עליה לשלב בתים במפעל אירופי. על-פי הערכות של גורמים שהיו נוכחים בפגישה, המגעים יימשכו בשבועות הקרובים על מנת להגיע להסכם סופי. המטרה היא לחסות ראשית.
"מתקיימים מגעים מול חברת איתיחאד בנוגע להסכם חסות עם מכבי חיפה. אין עדיין סיכום, במידה והעניין ייסגר - נוציא הודעה רשמית ומסודרת", אישרו גורמים במכבי חיפה. "יש חשיבות לנסות ולסגור את הנושא על מנת להתכונן כמו שצריך לעונה הבאה. מה שכן, ישנן עוד מספר אופציות עסקיות באבו-דאבי".
גורמים המעורים במגעים הבהירו כי מדובר במגעים מתקדמים על הסכם חסות ולא הועלתה אפשרות של כניסה לשותפות על המועדון במהלך השיחות. מי שסייע למכבי חיפה על מנת לאתר חסויות באבו-דאבי הוא מנכ"ל קבוצת אל עין, המשמש בין היתר כמנכ"ל חברת השקעות באבו-דאבי ונחשב לדמות עסקית מוכרת ומשמעותית מאוד בנסיכות.