כמה קר היה משחק פלייאוף ה-NFL הלילה (בין שבת לראשון) בין קנזס סיטי צ'יפס למיאמי דולפינס? כל כך קר שהיה אפשר לראות את זה בעיניים. ואכן ראו את הכפור, בלבן חי ובוהק, באצטדיון 'ארוהד'. על הדשא ואפילו על שפם של מאמן האלופה, אנדי ריד. ואם זה לא הספיק, האירוע הסוריאליסטי במשחק שהתקיים בקור מקפיא העצמות של חודש ינואר, במיזורי, סיפק עוד המחשה בלתי ניתנת לערעור.
"הרגע" של המשחק (שהסתיים בניצחון קליל 7:26 לקנזס סיטי, אלופת ה-NFL למי ששכח) נרשם במהלך הרבע השלישי, כאשר הקוורטרבק של הצ'יפס (וה-MVP של העונה שעברה), פטריק מהומס, יצא להתנגשות ראשים מול שחקן היריבה דשון אליוט, וחלק מהקסדה שלו פשוט התעופף באוויר ונחת על הדשא. רגע ה"שבר" הזה, סיפק אתנחתא ביזארית-קומית שעוד ידובר בה.
3 צפייה בגלריה
מאהומס והקסדה קנזס סיטי מיאמי דולפינס
מאהומס והקסדה קנזס סיטי מיאמי דולפינס
מהומס, הקסדה ואדי הקור ב"ארוהד"
(צילום: Jamie Squire/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט קנזס סיטי מיאמי דולפינס
טיילור סוויפט קנזס סיטי מיאמי דולפינס
גם טיילור סוויפט הגיע לתמוך בחבר
(צילום: Jamie Squire/Getty Images)
עוד לפני המשחק, כלי התקשורת בארה"ב דיווחו על מזג האוויר הקיצוני שהולך ללוות את האירוע, כמו גם על ההיערכות של הצ'יפס לקראת התנאים הכמעט בלתי אפשריים שזימן הטבע למשחק הרביעי הקר ביותר ששוחק אי פעם בליגת הפוטבול הבכירה.
וזה לא היה רק הקור עצמו, גם רוחות עזות הצליפו בפני השחקנים והאוהדים, במהירות של יותר מ-25 קמ"ש, שבעצם הורידו את הטמפרטורה ממינוס 15 למינוס 27 מעלות, מה שהפך את המשחק לחוויה כמעט בלתי נסבלת, גם עבור טיילור סוויפט שהתיישבה ביציע, ועקבה אחרי בן הזוג וכוכב הצ'יפס, טראוויס קלסי.
3 צפייה בגלריה
קפוא גם ביצעים קנזס סיטי מיאמי דולפינס
קפוא גם ביצעים קנזס סיטי מיאמי דולפינס
קפוא גם ביציעים
(צילום: Denny Medley-USA TODAY Sports)
מתברר, שמזג האוויר היה כל כך קר, שהקסדה פשוט נסדקה מעצמה ונפער בה חור בסמוך למצחו של מהומס. בתגובה, כמובן, השופטים עצרו את המשחק כדי שהשחקן יוכל להחליף קסדה. אבל שם לא נגמרו הצרות של הכוכב. בסיום המשחק הוא שיחזר: "ניסיתי לחבוש את הקסדה החלופית אבל מתברר שהקור גרם לריפוד הפנימי שלה לקפוא ופשוט לא יכולתי לחבוש אותה. הצלחנו לחמם אותה מעט ופתרנו נקודתית את הבעיה אבל כנראה שזה גם נושא שנצטרך לדאוג לו בעתיד – היכן אנחנו מאחסנים את הקסדות הרזרביות שלנו".