טייגר וודס חוזר למגרש הגולף, פחות מעשרה חודשים לאחר שהתנגש עם רכבו בעץ במהירות של 120 קמ"ש וריסק את רגליו. הקאמבק המרגש הזה יקרה בסוף השבוע הקרוב, בטורניר בו וודס ישתף פעולה עם ילדו בן ה-12, צ'ארלי. תוספת שהופכת את האירוע לעוד יותר מיוחד.
לפני כמה שבועות שחקן הגולף האגדי, שזכה ב-15 מייג'ורים בקריירה וצפוי להיכנס להיכל התהילה במרץ הקרוב, שיחרר סרטון שבו ניתן לראות אותו מניף את אלת הגולף לראשונה מאז התאונה, ומוסיף את הכיתוב: "מתקדם". אי אפשר היה להתעלם מהתחבושת הגדולה על רגלו הימנית, אבל הוא נראה שם לא רע, וזה התחיל חרושת שמועות לגבי קאמבק אפשרי.
5 צפייה בגלריה
טייגר וודס
טייגר וודס
טייגר וודס בתחילת החודש
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
טייגר וודס בתחילת החודש
טייגר וודס בתחילת החודש
חוזר לעניינים. וודס
(צילום: AP)
הפוסט של וודס מנובמבר האחרון
הבחירה שלו להשתתף בטורניר, למרות שמדובר באירוע קליל יחסית, מפתיעה משהו לאור הדברים שאמר בסוף החודש הקודם. "יש לי עוד דרך ארוכה לעבור, אני אפילו לא בחצי הדרך. עליי להמשיך לפתח את השרירים והעצבים שלי ברגל, היו לי חמישה ניתוחים בגב, אז צריך לחיות עם זה. הרגל משתפרת, אבל לפעמים זה עדיין כואב", אמר וודס ושלל, לפחות כרגע, השתתפות בסבב ה-PGA המקצועני.
"אני לא צריך להתחרות נגד הטובים בעולם כדי שיהיו לי חיים טובים. אחרי הניתוח בגב הייתי צריך לטפס את האוורסט שוב, ועשיתי זאת", הסביר וודס. "הפעם אני לא חושב שאתן לגוף שלי לעשות את זה שוב, וזה בסדר. עדיין אוכל להשתתף במשחקי גולף אם הרגל תאפשר, ואקח חלק בטורנירים פה ושם".
וודס ישתף פעולה עם בנו בפעם השנייה ברציפות, אחרי שעשה זאת בשנה שעברה כשסיימו במקום השביעי. "למרות שזו הייתה שנה מאתגרת וארוכה, אני מאוד מתרגש לסגור אותה בתחרות עם צ'ארלי, אהיה שם בתפקיד האבא ואני לא יכול להיות יותר גאה ונרגש מהעניין", שיתף וודס בחשבון הטוויטר שלו.
5 צפייה בגלריה
טייגר וודס ובנו צ'ארלי בתחילת 2021
טייגר וודס ובנו צ'ארלי בתחילת 2021
וודס משקיף על בנו צ'ארלי בטורניר מתחילת 2021
(צילום: AP)
הפציעה הקשה גם פינתה לו זמן לתמוך בקריירה של בנו, כאשר אחת התמונות הראשונות שצצו מאז התאונה היו בטורניר ילדים. "הלכתי לראות אותו בפעולה, וכשהסתכלתי על התוצאות הגבוהות שהשיג אמרתי לו, 'איך אתה עושה זאת?' אני חייב לראות את זה", סיפר וודס. "הוא מתקדם נהדר, למרות שהוא מאבד סבלנות לפעמים. אמרתי לו, 'בן, לא מפריע לי כמה אתה מתעצבן, העיקר שאתה מחויב לגמרי בחבטה הבאה. היא צריכה להיות הכי חשובה בחיים".

תאונה בדרך למשחק כוכבים

זה לא מובן מאליו שוודס חוזר לפעילות, בעיקר אחרי שרשרת של פציעות גב לאורך הקריירה וכמובן התאונה הקשה שעבר. כזכור, בפברואר האחרון וודס התהפך עם רכבו בפרברי לוס אנג'לס, כשהיה בדרך לטורניר גולף עם סלבריטאים, בין היתר עם כוכב ה-NBA בעבר דוויין ווייד. כוחות החילוץ שהגיעו למקום סיפרו שוודס היה בהכרה ויציב בזירה, אך נאלצו לחלץ אותו מהרכב עם מכשיר מיוחד.
הוא ריסק את הקרסול וסבל משברים חמורים ברגלו, אך לא עמד בפני סכנת חיים. אחרי שעבר ניתוח ארוך ברגלו הימנית, נמסרה הודעה מטעמו: "הכניסו לו ברגים לרגל ולקרסול ומצבו התייצב. הוא כרגע ער, מגיב ומחלים בבית החולים. מודים לכל הרופאים במרכז הרפואי ב-UCLA, למשרד השריף בלוס אנג'לס ולמכבי האש. התמיכה והעזרה שלכם הייתה מדהימה. אין עדכונים נוספים בשלב זה".
5 צפייה בגלריה
רכבו של טייגר וודס אחרי התאונה
רכבו של טייגר וודס אחרי התאונה
רכבו של טייגר וודס אחרי התאונה
(צילום: AP)
5 צפייה בגלריה
רכבו של טייגר וודס אחרי התאונה
רכבו של טייגר וודס אחרי התאונה
חולץ בעזרת מכשיר מיוחד. רכבו של וודס
(צילום: AP)
אחרי חקירת התאונה, התברר שוודס לא היה שיכור ומדובר ב"תאונה מצערת". במשרד השריף בלוס אנג'לס החליטו לא להגיש נגדו כתב אישום, למרות שנהג ב-63 קמ"ש מעל המהירות המותרת. הסיבה לכך היא שלפי החוק ניתן היה להגיש כתב אישום רק במקרה ששוטר ראה את ביצוע העבירה או עד ראייה שהיה מוכן להעיד, וזה לא קרה.