איגוד ההוקי קרח העולמי התקפל: הוועד האולימפי הישראלי קיבל לפני זמן קצר אישור כי נבחרת הוקי קרח הישראלית תשתתף בטורניר ההוקי בבולגריה בשבוע הבא, זאת לאחר שהאיגוד העולמי החליט להרחיק את ישראל עד הודעה חדשה בשבוע שעבר.
כזכור, האיגוד הבינלאומי טען כי בשל "סיבות ביטחוניות" הוא אינו יכול להבטיח את שלום המשתתפים במשחקי נבחרות ישראל - ובשל כך הוא בוחר להרחיק את המדינה. אולם ישראל קיבלה החלטה לערער לבית הדין לבוררות ספורט (CAS). הדיון היה אמור להתקיים היום, אך עוד לפניו קיבל איגוד ההוקי הישראלי מכתב לפיו ההשעייה מבוטלת ולפיכך אין צורך לקיים את הדיון.
1 צפייה בגלריה
הוקי קרח
הוקי קרח
ההשעייה של ישראל בוטלה
(צילום: AP Photo/Pavel Golovkin)
נבחרת הגברים עד גיל 20 תוכל להשתתף באליפות העולם (דרג ג') שתיערך בבולגריה ובבוסניה בסוף החודש הקרוב. בעוד נבחרת הנשים תוכל להשתתף באליפות העולם (דרג ג') שתיערך באסטוניה בסוף חודש מרץ.
יש לציין, כי איגוד ההוקי הבינלאומי הרחיק גם את נבחרות רוסיה ובלארוס "מסיבות ביטחוניות", אחרי הפלישה הרוסית לאוקראינה. כעת הוא רצה להפעיל את הסעיף הזה גם על ישראל - ונטען כי זה בגלל חבר הנהלת התאחדות ההוקי הבינלאומית פאבל בורה שעשה זאת כנקמה על ההדחה של רוסיה מהמשחקים האולימפיים בפריז בקיץ הקרוב.