גדרה חגגה עם אבישג סמברג. המדליסטית האולימפית בטאקוונדו זכתה הערב (שלישי) לקבלת פנים מפוארת במקום הולדתה, אליו הגיעה לאחר שחזרה הבוקר לישראל.
טוקיו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
במהלך טקס מפואר שנערך במקום העניק לה ראש העיר יואל גמליאל את אות יקירת גדרה. בטקס נאמרו דברי תודה למאמן נבחרת ישראל בטאקוונדו ומאמנה האישי של סמברג, יחיעם שרעבי. תעודת הוקרה קיבל אחיו של יחיעם, מעוז שרעבי, שהיה מאמנה הראשון של סמברג בילדותה, וכמו כן נאמרו דברי תודה לגדי חיימוביץ', ששימש כיריב אימונים שלה לקראת התחרות.
5 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
אבישג סמברג על הבמה בגדרה
(צילום: עמית שעל)
5 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
סמברג לצידו של המאמן גילי חיימוביץ' ולוחמי הטאקוונדו הצעירים
(צילום: עמית שעל)
5 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
אבישג סמברג עם המעריצים
(צילום: עמית שעל)
בסיום הטקס נערך מופע תרגילי טאקוונדו בהשתתפות הלוחמים ממועדון "שרעבי אמנויות לחימה".
סמברג אמרה: "באמת רציתי להגיד תודה לכולם. תודה ענקית בעיקר למועדון שלי, לנבחרת ישראל. בלעדיכם לא יכולתי להגיע לאן שהגעתי. תודה למועצה שמלווה אותי מהיום הראשון ועושה מעל ומעבר, אין דברים כאלה. אני רק רוצה להעביר מסר לבנות ובנים צעירים שמתחילים להתאמן. לפעמים גם אני לא האמנתי. אני כולה ילדה מגדרה, אז אפשר להיות בטופ כי צריך לחלום בגדול וכל יום ולעשות ולבצע, ותודה לכולם, תודה".
5 צפייה בגלריה
קבלת פנים אבישג סמברג
קבלת פנים אבישג סמברג
שלט שהוכן לכבוד אבישג סמברג
ראש העירייה יואל גמליאל בירך את סמברג: "אבישג, ברוכה הבאה הביתה. כולנו חיכינו לך. מתרגשים ורוצים לברך אותך על ההישג המדהים. אבישג היא לוחמת מגדרה, לוחמת בשבילנו, היא שמה את גדרה על המפה. אבישג לוחמת למען העם היהודי ולמען מדינת ישראל. אבישג, עכשיו כל מדינת ישראל עלייך, כולנו נתפלל שתצליחי, ונודה לך על כל העשייה. אני רוצה להודות לאמא נילי, כולנו פה חוגגים ושמחים, אבל היא כבר עשור איתה בשמחה ובעצב. אמא למופת, תודה רבה לך. אני רוצה להודות למעוז שרעבי, המאמן הראשון שלה והאמין בה. הוא בנה בגדרה אימפריה של קבוצה שעושה חיל שמחנכת אותם לערכים ומאמץ. אני מודה למאמן הנבחרת אליאב, יש לך פה הצלחה טובה".
5 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
גדרה בטירוף בעקבות ההישג של סמברג
(צילום: עמית שעל)
אמה של אבישג, נילי סמברג: "אני שמחה על המעמד, תודה לכלל התושבים בגדרה על קבלת הפנים החמה. משבת אנחנו לא ישנים. ידענו שיש לנו אלופה עכשיו כל העולם יודע".