טייגר וודס, מי שנחשב לשחקן הגולף הטוב בכל הזמנים, שוב עולה לכותרות - ולא בצד החיובי. אריקה הרמן, חברתו לשעבר של וודס, הגישה תביעה לבית המשפט בקליפורניה, בה היא טוענת כי הטריד אותה מינית ואף חייב אותה לחתום על הסכם סודיות לגבי הרומן שלהם, כשעבדה אצלו, אחרת יגרום לפיטוריה.
וודס יצא עם הרמן במשך חמש שנים והתגורר איתה בדרום קליפורניה. הוא הכיר אותה כשעבדה במסעדה בבעלותו - The Woods Jupiter - גם כן בקליפורניה. "טייגר וודס היה הבוס של גברת הרמן", כתב בנג'מין הובס, עורך דינה של הרמן. "אנחנו לא יכולים לתאר את אופי הקשר כי הוא הטיל עליה הסכם סודיות. זאת כתנאי לשמירה על עבודתה כשהחלה לקיים איתו קשר מיני. בוס שכופה תנאים שונים לעובדת שלו בגלל מערכת יחסים מינית זו גם הטרדה מינית".
2 צפייה בגלריה
טייגר וודס
טייגר וודס
ממשיך להתסבך. וודס
(צילום: ROSS KINNAIRD / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
התביעה של הרמן (38) הגיעה לאחר שלטענתה היא ננעלה מחוץ לבית השכור השייך לוודס ואשר לדבריה היא הייתה אמורה להישאר בו בחמש השנים הקרובות. בכך, אומרת הרמן, וודס הפר את החוזה ולכן היא תובעת פיצויים של יותר מ-30 מיליון דולר. "טייגר וודס, הספורטאי בעל שם הבינלאומי ואחת הדמויות החזקות בעולם הספורט החליט להמשיך בקשר מיני עם העובדת שלו, ואז אילץ אותה לחתום על מסמכי סודיות. כאשר הוא לא היה מרוצה מהקשר שלהם, הוא נעל אותה מחוץ לביתה, לקח לה כסף מזומן, חיות מחמד וחפצים אישיים, וניסה לשדל אותה בכוח לחתום על חוזה סודיות אחר", נאמר במסמכים שהוגשו לבית המשפט.
וודס, כזכור, הסתבך בתחילת העשור הקודם בפרשיית אהבים מחוץ לנישואים ואיבד הרבה מתהילתו. אחרי שש שנות נישואים התגרש ב-2010 כוכב הגולף מאשתו אלין נורדגרן בעקבות חשיפת אורח חייו הפרוע ובגידותיו החוזרות ונשנות. לאחר התפוצצות הפרשה, נודע כי וודס נהג לבגוד באשתו עם עשרות נשים והודה כי היה מכור למין. לאחר מכן נכנס וודס למוסד לגמילה מסקס במטרה להציל את נישואיו, אך מאמציו כשלו.
2 צפייה בגלריה
טייגר וודס
טייגר וודס
וודס יחד עם הרמן. תביעה לא פשוטה
(צילום: Darrian Traynor / GETTY IMAGES)
וודס בן ה-47, שנחשב כאמור לשחקן הגולף הטוב בהיסטוריה, זכה ב-82 תארים לאורך הקריירה שלו בסבב ה-PGA. כמו כן זכה ב-15 תארי מייג'ור, כולל חמש פעמים במאסטרס. בעבר נחשב לספורטאי הרווחי ביותר בעולם והיה הראשון שזוכה מנייקי לחוזה אימוץ של 100 מיליון דולר.