אוטוטו מתחילים. האולימפיאדה, אירוע הספורט הגדול ביותר בעולם, שמתקיים כל ארבע שנים (הפעם אפילו חמש), תצא לדרך בעוד מספר שעות בטקס חגיגי בטוקיו, בו יצעדו כל 206 המשלחות, כאשר 11,238 ספורטאים ייכנסו למעגל התחרויות (חלקם אפילו הספיקו לעשות זאת ביומיים האחרונים).
טוקיו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
המשחקים האולימפיים יימשכו כשבועיים וחצי, עד ליום ראשון, 8 באוגוסט. הספורטאים ירוצו, ישחו, יקפצו, יקלעו, ירכבו וילחמו, הכל כדי להגיע לפודיום ולענוד לצווארם מדליה, עדיף מזהב.
2 צפייה בגלריה
סמל המשחקים האולימפיים בטוקיו
סמל המשחקים האולימפיים בטוקיו
המון ערוצים ואפשרויות. טוקיו בהכנות אחרונות לטקס הפתיחה
(צילום: רויטרס)
אבל איך ובעיקר איפה צופים בכל הטוב הזה? רגע לפני שיוצאים לדרך (באופן רשמי, כן?), קבלו את המדריך המלא לצפייה באולימפיאדה.
יורוספורט מחזיקה בזכויות השידור למשחקים ברחבי אירופה, כאשר ערוץ הספורט רכש את הזכויות וישדר אותם בכל חמשת הערוצים שלו. כמובן שהשידורים ילוו בפרשנות מלאה בעברית והם יתמקדו בספורטאים הישראלים.
זוהי המשלחת הגדולה בהיסטוריה שישראל שולחת לאולימפיאדה, כאשר 90 ספורטאים יתחרו ב-17 ענפים.
בחברת yes הוחלט, מעבר לשידורים של ערוץ הספורט, לפתוח שמונה ערוצי פופ אפ חינמיים ללקוחות החברה לרגל האולימפיאדה. הערוצים יהיו לפי נושא תחרות, כאשר כל ערוץ יתמקד בענף ספורט מסוים.
2 צפייה בגלריה
סמל המשחקים האולימפיים בטוקיו
סמל המשחקים האולימפיים בטוקיו
(צילום: getty images)
הערוצים ישדרו במתכונת של 24/7 באופן רציף ללא הפסקות וערוץ באיכות 4K ישדר את הגמרים והאירועים המרכזיים. על פי המידע של החברה, הערוצים יכסו מעל ל-95 אחוז מכלל התחרויות שיתקיימו במסגרת המשחקים.
מי שמעדיף לעקוב אחר האולימפיאדה באנגלית ואינו מנוי ל-yes, יכול להשתמש בשירות "יורוספורט פלייר", האפליקציה של רשת השידור.
במחיר של 7 יורו לחודש (27 שקלים) ואף פחות מזה אם תסכימו להתחייב על מינוי לשנה, תקבלו גישה לאפליקציה של יורוספורט הניתנת לשימוש בטלוויזיה חכמה, במחשב, בטאבלט או בטלפון הסלולרי - וכוללת מגוון עצום של שידורים ישירים מהאולימפיאדה, אולפנים והקלטות של שידורים קודמים, והכול בממשק נוח ומזמין ובאיכות תמונה גבוהה.