כוכב הפוטבול הנרי ראגס, הרסיבר של לאס וגאס ריידרס, ייכנס בימים הקרובים לכלא לתקופה של 3-10 שנים. זאת לאחר שאתמול הוקרא בפניו גזר דינו על תאונת הדרכים הקטלנית בה היה מעורב לפני שנתיים.
הכל החל בנובמבר 2021, אז ראגס נהג בעיר במכונית הקורבט שלו כשהוא שיכור. המהירות, אומרת הכל: למעלה מ-230 קמ"ש. אחרי נהיגה קצרה, הוא נכנס ברכב שלפניו וגרם למותה של טינה טינטור בת ה-23 וכלבתה.
3 צפייה בגלריה
הנרי ראגס
הנרי ראגס
הנרי ראגס בבית המשפט
(צילום: AP Photo/John Locher)
3 צפייה בגלריה
הנרי ראגס
הנרי ראגס
הרכבים של ראגס וההרוגה אחרי התאונה הקטלנית ב-2021
(צילום: AP Photo/Eric Jamison)
ראגס (24), שבעצמו נפצע באותה תאונה, עמד בפני עונש חמור, שכן סעיפי האישום נגדו הצטברו לכדי מאסר פוטנציאלי של עשרות שנים. רק שלפני שלושה חודשים הוא חתם על הסכם טיעון, במסגרתו ירצה, כאמור, 3-10 שנים בכלא.
"להורים ולמשפחתה של גב' טינטור, אני מתנצל באמת ובתמים על הכאב והסבל", אמר ראגס בהצהרה שקרא בעת גזר דינו ביום רביעי.
3 צפייה בגלריה
הנרי ראגס
הנרי ראגס
כבר לא ישחק פוטבול בקרוב. ראגס
(צילום: AP Photo/Jack Dempsey)
"אני לא מחפש תירוצים על מה שעשיתי", אמר ראגס, תוך שהוא מציין את הכאב שהמקרה גרם למשפחתו, לחבריו לקבוצה ולמשפחתה של טינטור. ראגס הבטיח כי לאחר שהותו בכלא, הוא מתכוון לייעץ לאחרים "על הסכנות של נהיגה בשכרות".
"בניגוד אלינו, אנו מתפללים שהנרי ראגס יתברך בהזדמנות לראות את בתו היפהפיה גדלה לאישה", אמרה מיריאנה, אמה של טינה טינטור, בהצהרה בבית המשפט. "אנחנו מתפללים שהתאונה הנוראית הזו תעורר שינוי חיובי בעולם. מתפללים שכולנו נבין את החשיבות של שמירה אחד על השני. שכל מי שאנחנו פוגשים הוא אהובו של אדם כלשהו בעולם".
התובע המחוזי של מחוז קלארק, סטיב וולפסון, ציין כי משרדו הציע מלכתחילה את עסקת הטיעון על מנת להבטיח שראגס ישב בכלא. שחקן הפוטבול יוכל להשתחרר ממאסרו בתום שלוש שנים בהתאם להתנהגות טובה. ראגס נבחר בדראפט 2020 על-ידי הריידרס וחתם עוד לפני התאונה על חוזה לארבע שנים בשכר של 16 מיליון דולר.