הלם ב-WWE: בריי וואיט, אחד הכוכבים הכי גדולים של הארגון בשנים האחרות, מת בגיל 36. וואיט, ששמו האמיתי הוא וינדהאם רוטונדה, סבל ממ"מחלה מסכנת חיים" ולאחרונה אף נדבק בקורונה, שהחמירה את מצבו.
לא נמסר מהי אותה מחלה מסכנת חיים ממנה סבל וואיט ובגללה לא היה בזירה בחודשים האחרונים. ידוע כי היה מאושפז בשבוע האחרון ודווח כי סבל ממחלת לב ונדבק בקורונה, למרות שהייתה אופטימיות כי הוא יכול לשוב לזירה. "אביו של וינדהאם, מייק, עידכן אותנו על מותו המצער והלא צפוי, אלה חדשות קשות עבורנו, אנחנו המומים", אמר טריפל אייץ', שהיום משמש כמנהל ב-WWE, "אנחנו מבקשים לכבד את פרטיות המשפחה בעת הזאת".
וואיט היה אחד המתאבקים הכי בולטים ב-WWE בשנים האחרונות, ואף הוכתר לאלוף. הוא נחשב ליורשו של אנדרטייקר בזכות דמותו המפחידה, ואף הודה שהוא ההשראה שלו. אביו הוא מייק רוטונדה, הידוע יותר בכינויו "מס הכנסה" (IRS) שהיה כוכב ב-WWE בשנות התשעים, כשהארגון נקרא WWF.
דוויין "דה רוק" ג'ונסון כתב באינסטגרם שלו: "הלב שלי שבור עקב מתו של בריי וואיט. תמיד היה לי הרבה מאוד כבוד ואהבה אליו ולמשפחתו. הוא היה כישרון גדול ומיוחד".
המתאבק "דה מיז" הוסיף: "העולם איבד אדם טוב ומתאבק מיוחד ויצירתי מאוד. וואיט אהב את הזירה ואת הקהל. אני אתגעגע אליו ואל הצחוק שלו. שולח את אהבתי למשפחה. נוח על משכבך בשלום, חבר".