24 שעות בלי לדעת מה קורה בעולם הן לא מעט זמן, אז כדי לעשות לכם קצת סדר, הנה כל מה שהפסדתם ביממה האחרונה בספורט ברחבי הגלובוס.

ליגת האלופות: פ.ס.ז' מעדה, סיטי הפציצה ושריף עשתה היסטוריה

במוקד כמובן יום המשחקים שהשלים את המחזור הראשון בליגת האלופות וסיפק כמה תוצאות מעניינות. פריז סן ז'רמן, לראשונה העונה בהרכב עם לאו מסי, קיליאן אמבאפה וניימאר, איכזבה וסיימה רק ב-1:1 מול קלאב ברוז' הבלגית. ואם זה לא מספיק, אז אמבאפה עצמו נפצע וסובל מחבלה בקרסול.
4 צפייה בגלריה
ז'ואאו קאנסלו חוגג עם החברים
ז'ואאו קאנסלו חוגג עם החברים
הצגה של סיטי. ז'ואו קאנסלו חוגג עם החברים
(צילום: EPA)
מנצ'סטר סיטי, שבשנה שעברה הגיעה עד לגמר הצ'מפיונס, אך הפסידה לצ'לסי, פתחה בטירוף עם 3:6 יוצא דופן על חשבון לייפציג. הנתון המדהים שייך לכריסטיאן אנקונקו, קשר לייפציג, שכבש שלושער, אך יצא מנוצח. לא בדיוק מקרה שכיח.
ליברפול גברה 2:3 על מילאן אחרי משחק מלא במהפכים, אתלטיקו מדריד איכזבה עם 0:0 ביתי מול פורטו. ריאל מדריד נעזרה בשער מאוחר של רודריגו כדי לגבור 0:1 בחוץ על אינטר. ג'וד בלינגהאם, עם שער ובישול לארלינג הולאנד, סידרו לדורטמונד 1:2 על בשיקטאש הטורקית. אלופת מולדובה עשתה היסטוריה כפולה - הופעה ראשונה בשלב הבתים וגם ניצחון ראשון, 0:2 על שחטאר דונייצק. ועל ההופעה הגדולה של הערב חתום חלוצה הצרפתי של איאקס סבסטיאן האלר, שהבקיע רביעייה ב-1:5 על ספורטינג ליסבון בחוץ.

הלך לעולמו מאמן הכדורסל דושאן איבקוביץ'

דושאן איבקוביץ', אחד המאמנים הגדולים בתולדות הכדורסל האירופי, הלך לעולמו בגיל 77 בביתו בבלגרד, חמש שנים לאחר שפרש מאימון.
הוא זכה בעשרות תארים במהלך הקריירה העשירה שלו, בעיקר כמאמן נבחרת יוגוסלביה הגדולה. ההישגים כללו, בין השאר: מקום ראשון באליפות העולם שנערכה בבאנוס איירס בשנת 1990, זכייה בשלוש אליפויות אירופה (זאגרב 1989, רומא 1991 ואתונה 1995) ומדליית כסף במשחקים האולימפיים בסיאול 1988. כמאמן אולימפיאקוס זכה פעמיים בגביע אירופה, ב-1997 וב-2012 (בתקופת היורוליג).
4 צפייה בגלריה
אגדת כדורסל. איבקוביץ'
אגדת כדורסל. איבקוביץ'
אגדת כדורסל. איבקוביץ'
(צילום: EPA)

המתעמלות שנפגעו מנסאר העידו נגד ה-FBI: "העלימו עין"

האלופות האולימפיות בהתעמלות סימון ביילס ואלי רייזמן הוזמנו לדבר בוועדת החוקה של הסנאט וטענו שה-FBI טיפלו בצורה רעה בחקירת פרשת לארי נסאר, הרופא לשעבר של נבחרת ארה"ב בהתעמלות. "זה מרגיש כאילו ה-FBI העלים עין מהמקרה שלנו", אמרה ביילס הנרגשת בשימוע בסנאט וטענה כי אותם סוכנים צריכים לעמוד לדין על האחריות שהייתה להם למה שקרה.
ביילס ורייזמן מסרו את העדויות שלהן יחד עם מתעמלות נוספות כמו מיקלה מארוני ומגי ניקולס, שגם הן התלוננו לראשונה על מעשיו של נסאר בקיץ 2015. "עקב כך שלא נעשה כלום עם הדיווח שלי, ה-FBI איפשרו לאדם שמתעלל בילדים להסתובב חופשי מעל לשנה. היו להם עדויות על התעללות והם לא עשו כלום", אמרה מארוני.
4 צפייה בגלריה
סימון ביילס, מגי ניקולס, מיקלה מארוני ואלי רייזמן
סימון ביילס, מגי ניקולס, מיקלה מארוני ואלי רייזמן
סימון ביילס, מגי ניקולס, מיקלה מארוני ואלי רייזמן
(צילום: AP)

דירוג שיא של כל הזמנים לנבחרת אנגליה

תור הזהב של הכדורגל האנגלי מתבטא גם בדירוג העולמי של פיפ"א שפורסם היום ובו נבחרת שלושת האריות נמצאת במקום השלישי, הכי גבוה בהיסטוריה שלה. בלגיה וברזיל שמרו על שני המקומות הראשונים, אלופת העולם צרפת ירדה למקום הרביעי, גם איטליה וארגנטינה לא זזו במקומות החמישי והשישי בהתאמה. פורטוגל (7) וספרד (8) החליפו מקומות, מקסיקו תשיעית ודנמרק הנפלאה נכנסה לעשירייה.
נבחרת ישראל, שחטפה מאותה דנמרק חמישייה, אך גם רשמה שני ניצחונות יפים, 2:5 על אוסטריה ו-0:4 על איי פארו, עלתה מקום אחד, למקום ה-80. האוסטרים נפגעו מהתבוסה הזו וצנחו שישה שלבים למקום ה-29.
4 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: רויטרס)

פלה אופטימי אחרי האישפוז: "כשיר ל-90 דקות פלוס תוספת זמן"

פלה (80) הוציא הודעה ראשונה אחרי ששוחרר מטיפול נמרץ בבית החולים בסאו פאולו בעקבות ניתוח שעבר להסרת גידול. כדורגלן העבר האגדי אמר שהגידול נמצא בעקבות בדיקה שגרתית שעבר – הוא הוסר בהצלחה.
"חבריי, ההודעה הזו היא עבורכם", כתב פלה באינסטגרם. אל תחשבו לדקה שלא קראתי את כל ההודעות האוהבות שקיבלתי מכם. אני מחייך יותר ויותר מיום ליום וכבר כשיר לשחק 90 דקות כולל תוספת זמן. אנחנו נהיה יחד בקרוב".