אכזבה גדולה במכבי ת"א אחרי התבוסה 107:79 במונאקו, במסגרת המחזור החמישי ביורוליג, ששלח את הצהובים (להם משחק חסר) למאזן 2:2.
מצד אחד, בקבוצה נותנים משקל גדול לכל הסיטואציה הלא פשוטה שהצוות המקצועי והשחקנים נאלצים להתמודד איתה. השחקנים הזרים נודדים מצד לצד באירופה מעל ל-3 שבועות ואילו הצוות המקצועי ושאר הישראלים עושים את זה קרוב לשבועיים, מה שכמובן מבלגן להם לחלוטין את אורח החיים הסדיר.
3 צפייה בגלריה
מכבי ת"א
מכבי ת"א
לא משחק שירצו לתייק בזיכרון. שחקני מכבי ת"א
(צילום: AS Monaco Basket)
מצד שני, בקבוצה לא משליכים את כל הבעיות האלה על התבוסה הגדולה, כשההפרש כבר עמד על 30 במהלך המשחק. פעם אחר פעם עודד קטש קרא לשחקנים לפסק זמן שלאחריו היה נראה שהם לא ממש מפוקסים. בכל התקפה של מונאקו הם נענו בסל, היו חסרי אנרגיות לחלוטין ולא תפקדו כלל. לא בהתקפה ובעיקר לא בהגנה, כשאפשרו ללא פחות משישה שחקנים של מונאקו לקלוע בספרות כפולות (בראשם מייק ג׳יימס שסיים עם 24 נקודות).
"לא היינו אגרסיביים", הודה קטש. "זו לא הרמה שלנו. אתה יכול להפסיד משחקים, אבל לא בדרך הזאת. אתה יכול להיות בפיגור במחצית, אבל לא כמו ששיחקנו. לא הייתה לנו אנרגיה. אנחנו צריכים לשבת כולנו ולדבר על זה כדי לוודא שזה לא יקרה שוב".
3 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן מונאקו מייק ג'יימס
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן מונאקו מייק ג'יימס
היעדר אפקטיביות. בראון
(EPA/SEBASTIEN NOGIER)
הבעיה העיקרית של מכבי ת"א הייתה היעדר האפקטיביות של מספר שחקני מפתח. בראשם לורנזו בראון, שבתור מנהיג הקבוצה היה צריך בדיוק במשחקים כאלה לקחת יותר אחריות על עצמו וגם להניע את שאר חבריו. הוא עצמו סיים ערב חלש של 14 נקודות (7 מתוכן בגארבג'-טיים ברבע האחרון), אסיסט בודד ו-5 איבודים.
בקבוצה משתדלים שלא לתרץ את איך שהם נראו אתמול בפציעה של וויד בולדווין. "בסופו של דבר המשחק לא קם ונופל על משחק אחד", אמרו הצהובים. צפי החזרה של בולדווין למגרשים הוא לקראת אמצע חודש נובמבר, כך שמדובר בחיסרון גדול לאורך זמן. ביום שלישי (21:30) תמשיך מכבי ת"א את המסע האירופי, כשתפגוש באיטליה את מילאנו למשחק השלמה מהמחזור השני.
3 צפייה בגלריה
ניבו
ניבו
"היה משחק קשה". ניבו
(צילום: EPA/SEBASTIEN NOGIER)
"היה משחק קשה", סיכם ג'וש ניבו. "לא יצאנו עם האנרגיה הנכונה בהגנה. לא עשינו עבודה טובה בסגירה לריבאונד ואנחנו חייבים לשמור הרבה יותר טוב בשבוע הבא מול מילאנו. אם נשחק טוב בהגנה - ניתן לעצמנו סיכוי לנצח ביום שלישי".