בית הדין העליון, בראשות השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, צפוי לדחות את העתירה שהוגשה כנגד מועמדותו של שינו זוארץ לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל. המשמעות: הוא יוכל להתמודד בבחירות הקרובות מול היו"ר המכהן אורן חסון.
כזכור, בחודש שעבר נחשפה ב-ynet עתירה שהגיש עו"ד אילן בומבך. בומבך, המייצג מספר מועדונים בכדורגל הישראלי, טען כי זוארץ מצוי בניגוד עניינים מובהק ולכן לא יכול להתמודד לתפקיד היו"ר.
1 צפייה בגלריה
שינו זוארץ יו"ר התאחדות לכדורגל
שינו זוארץ יו"ר התאחדות לכדורגל
יכול להתמודד. זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
"זוארץ תרם ותורם סכומי כסף אדירים לקבוצות הכדורגל הבאות: הפועל ת"א, הפועל רמת השרון, הפועל חדרה, הפועל מרמורק, מכבי פ"ת ומכבי שעריים. זאת הוא עושה באמצעות מתן חסויות רכישת ציוד, רכישת תא צפייה בעלות של 200 אלף שקל, מימון תרומות שונות, כולל תרומת עתק למחלקת נוער, תמיכה כספית שוטפת ובכלל זה מימון מחנה אימון, ועד כדי קשרים כלכליים עם בעלי הקבוצות באמצעות שרשור שיסווה את הבעלות האמיתית. כמו כן, יש לו קשרים כלכליים לא בתחום הכדורגל עם אחד מבעלי הקבוצות שצוינו", כתב בומבך.
החלטת ועדת הכשירות של ההתאחדות: "בפני הוועדה הובאו מועמדותם של מר אורן חסון שמכהן כעת כיו"ר ההתאחדות לכדורגל ומר משה שינו זוארץ שכיהן בעבר כיו"ר התאחדות לכדורגל. שני המועמדים הציגו בפנינו את חזונם, ואת פועלם. התרשמנו באשר לעשייה שלהם וליכולת שלהם. לאחר שבחנו את המסמכים ושמענו את המועמדים התרשמנו שהמועמדים שהופיעו בפנינו עומדים בתנאים והגענו למסקנה כי הם כשירים לשמש כיו"ר ההתאחדות לכדורגל".