מה חשב יאניס ספרופולוס, שאם יוציא את גיימס נאנלי מסגל הקבוצה למשחק אמש נגד מונאקו הדבר יפתור באורח פלא את בעיותיה הקשות של קבוצתו המתרסקת? אם זו הייתה הכוונה שלו, אז הוא טעה בגדול.
אחרי ההפסד השמיני ברציפות ביורוליג, ברור לגמרי שיש עוד מישהו אותו צריך להוציא מחדר ההלבשה של הקבוצה, מיידית. מדובר בספרופולוס בעצמו, שכבר תקופה ארוכה לא מחדש כלום ולא שולט בקבוצה, בשחקנים ובחדר ההלבשה. די לשמוע את הצהרותיו אחרי ההפסדים, תירוצים על גבי תירוצים שאינם במקום, כדי להבין שכבר איבד את זה לגמרי.
3 צפייה בגלריה
יאניס ספרופולוס
יאניס ספרופולוס
לא מחדש כלום ולא שולט בקבוצה. יאניס ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
הפזיזות שלו ממשיכה לעלות ביוקר. סקוטי ווילבקין
(צילום: gettyimages)
והשחקנים? כמו שרובם מתנהלים על המשטח, שום דבר כבר לא מזיז להם. שחקנים שגם לא מכבדים את המועדון אותו הם מייצגים. אמש הם עלו למשחק יוצא דופן, ה-1,000 של מכבי ת"א בזירה האירופית. בעבר, כשהשחקנים הגיע למשחק מהסוג הזה לא היה צורך לדרבן אותם, הם הבינו מה משמעותו עבור המועדון. הרי מכבי ת"א הגיעה למעמדה הרם ביבשת בזכות האכפתיות, הרצון והמלחמה על המשטח. כל זה לא קיים יותר.
מצב הרוח הגיע לשפל חדש, כשלכל הצרות מתווסף ההפסד בדרבי (ובשבת עוד מחכה הפועל ירושלים בחוץ). ההערכה לפני המשחק נגד היריבה העירונית הייתה כי אם מכבי ת"א תפסיד יחולו שינויים בכל הקשור למאמן וכמה מהשחקנים, אחרי זה שמענו כי המשחק במונאקו יהיה המבחן האחרון של יאניס. אף אוהד כבר לא מאמין לדיווחים האלה. ההרגשה היא שההנהלה אפאתית ומנסה להימנע משינוי אמיתי שחייב להגיע.
3 צפייה בגלריה
אנטה ז'יז'יץ' מול מייק ג'יימס
אנטה ז'יז'יץ' מול מייק ג'יימס
אנטה ז'יז'יץ' מול מייק ג'יימס
(צילום: gettyimages)
עד אז, הכל ימשיך באותה הצורה. סקוטי ווילבקין ימשיך לתת תצוגות התקפיות שמסתיימות בהפסד, עם טעויות בדקות הסיום (הפזיזות שלו ממשיכה לעלות ביוקר), אף שחקן אחר לא ייקח אחריות או יתעלה, והפתיחה של אלף המשחקים הבאים עלולה להיות קטסטרופלית ברמה שלא הכירו במועדון.
פורסם לראשונה: 06:41, 30.12.21