נובאק ג'וקוביץ' הצליח להשלים היום (ראשון) את המשימה שלו של השבועיים האחרונים, לשמם הגיע לטורניר הקטן יחסית בת"א ולזה הגדול יותר בנור סולטן. הסרבי זכה בטורניר אסטנה עם 3:6, 4:6 מול סטפנוס ציציפאס בגמר.
משמעות הזכייה של ג'וקוביץ' בתואר היא שהוא הבטיח את מקומו בטורניר גמר הסבב בסוף השנה. הוא הצליח לעשות את זה כיוון שהוא יהיה בין 20 הראשונים בעולם בדירוג השנתי של ה-ATP אחרי טורניר המאסטרס בפריז. זה דירוג שמספיק להיכנס אל טורניר גמר הסבב במקרה שזכית בטורניר גרנד סלאם באותה שנה.
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי
התואר ה-90 בקריירה. ג'וקוביץ'
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
טיילור פריץ טניסאי אמריקאי
טיילור פריץ טניסאי אמריקאי
האמריקאי הראשון שזוכה בתואר מסבב ה-500 מאז סמפראס ב-1996. פריץ
(צילום: AFP)
זה התואר ה-90 בקריירה של ג'וקוביץ' והרביעי השנה. הוא שיפר את מאזן הראש בראש שלו מול היווני ל-2:8 וניצח בכל אחד משבעת המפגשים האחרונים ביניהם. מנגד, עבור ציציפאס זה היה גמר תשיעי בטורניר מסבב ה-500 ATP והוא הפסיד בכולם.
טיילור פריץ האמריקאי זכה בטורניר השלישי שלו השנה כשזכה בטוקיו מסבב ה-500 ATP. האמריקאי ניצח 6:7 (3), 6:7 (2) את בן ארצו פרנסס טיאפו כדי לזכות בתואר. פריץ הפך לאמריקאי העשירי אי פעם שזוכה בתואר יחידים מסבב ה-500 והראשון מאז פיט סמפראס ב-1996. הוא ייכנס לראשונה בקריירה אל הטופ 10 העולמי ויתייצב במקום השמיני בדירוג.
3 צפייה בגלריה
ברבורה קרייצ'יקובה טניסאית צ'כית
ברבורה קרייצ'יקובה טניסאית צ'כית
תואר חמישי בקריירה. קרייצ'יקובה
(צילום: רויטרס)
ברבורה קרייצ'יקובה חזרה מפיגור מערכה ל-7:5, 6:7 (4), 3:6 מול המדורגת מספר 1 בעולם איגה שביונטק וזכתה בטורניר אוסטרבה הביתי. זה בסך הכול ההפסד השני של שביונטק ב-12 משחקי גמר אליהם הגיעה והראשון זה שלוש שנים. עבור הצ'כית, שניצחה בגמר של זוכות רולאן גארוס לשעבר, זה תואר חמישי בקריירה.