סימון ביילס, מהספורטאיות הגדולות בכל הזמנים, חוזרת להתחרות. איגוד ההתעמלות האמריקאי מסר היום (רביעי) כי ביילס בת ה-26 תשתתף בתחרות ה-U.S. Classic ב-5 באוגוסט - האירוע הראשון שלה מאז אולימפיאדת טוקיו.
בתחרות תרשום הופעה נדירה גם מדליסטית הזהב האולימפית מטוקיו, סוניסה לי, שתחרות העילית האחרונה שלה הייתה במשחקים בבירת יפן לפני שנתיים. בעוד לי אמורה להיות בפריז, ביילס לא הודיעה אם היא מתכננת להיבחן למשחקים האולימפיים בשנה הבאה ולא דווח אם בכלל התאמנה בתקופה האחרונה.
2 צפייה בגלריה
סימון ביילס
סימון ביילס
חוזרת להתחרות. ביילס
(צילום: getty images)
ביילס, שקיבלה בשנה שעברה מג'ו ביידן את מדליית החירות הנשיאותית, היא המתעמלת המעוטרת ביותר בהיסטוריה האמריקנית. באמתחתה 32 מדליות מאולימפיאדות ואליפויות עולם. בשנים האחרונות קידמה שורת נושאים הקרובים ללבה, בהם בריאותם הנפשית של ספורטאים, נוער בסיכון והיחס לקורבנות של תקיפות מיניות.
ביילס גם הייתה אחראית לאחד הרגעים הבלתי נשכחים באולימפיאדת טוקיו האחרונה, לאחר שהחליטה לפרוש מהתחרות הקבוצתית וטענה שהיא סובלת מקשיים מנטליים. לאחר מכן פרשה מתחרות הקרב-רב, בה נחשבה מועמדת לזהב, ומשלושה גמרים אישיים. לבסוף החליטה להשתתף בגמר הקורה וגם סיימה על הפודיום.
2 צפייה בגלריה
סימון ביילס
סימון ביילס
אחת הספורטאיות הגדולות בכל הזמנים. ביילס
(צילום: gettyimages)
בראיון שהעניקה ל"ניו-יורק טיימס" ב-2021, אמרה: "אם מסתכלים על כל מה שעברתי בשבע השנים האחרונות, הייתי צריכה לפרוש הרבה לפני טוקיו, כשפרשת לארי נסאר הייתה בכותרות במשך שנתיים. "זה היה יותר מדי. אבל לא הייתי מוכנה לתת לו לקחת לי משהו שעבדתי עליו מאז שהייתי בת 6. לא הייתי מוכנה שייקח לי את שמחת החיים, אז הדחקתי את זה כמה שיכולתי".