חדשות נהדרות מארה"ב: דמאר המלין, שחקן באפלו בילס מה-NFL שלקה בדום לב במהלך משחק בינואר האחרון, בריא לחלוטין ויחזור לאימונים לקראת עונת הפוטבול הבאה, כך אישר היום (שלישי) ה-GM של הקבוצה ברנדון בין. "הוא נמצא במצב נהדר לעשות את החזרה שלו", אמר בין. "הוא נפגש לאחרונה עם שלושה מומחים, כולם הסכימו פה אחד שהוא יכול לחזור לפעילות מלאה, כמו כל שחקן שחוזר מפציעה".
מדובר בנס רפואי של ממש. כזכור, קצת פחות משש דקות לסיום הרבע הראשון במשחק של באפלו נגד סינסינטי, ביצע המלין בן ה-25 תיקול וקם לרגליו. שניות ספורות לאחר מכן התמוטט שחקן ההגנה. הצוותים הרפואיים הוזעקו באופן מיידי, והמשחק כמובן נעצר. הוא פונה לבית החולים כשמצבו קריטי.
2 צפייה בגלריה
דמאר המלין
דמאר המלין
"הוא נמצא במצב נהדר לעשות את החזרה שלו". המלין
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
שחקן באפלו בילס דמאר המלין לאחר שהתמוטט
שחקן באפלו בילס דמאר המלין לאחר שהתמוטט
המלין שרוע על הקרקע לאחר שהתמוטט
(AP)
בכל חג מולד, מדי שנה, מקיים המלין אירוע תרומה לילדים נזקקים בעיר פיטסבורג בה גדל - מסורת שהחל בה עוד לפני שהפך לשחקן מקצועי. מאז שהתמוטט, נאספו למיזם תרומות של למעלה מ-8 מיליון דולר. אחד התורמים הנדיבים ביותר היה טום בריידי, שתרם 10,000 דולרים. גם הקוורטרבק של דנבר ברונקוס, ראסל ווילסון, תרם סכום דומה.
המלין, שמשחק בעמדת הסייפטי, נבחר בסיבוב השישי של דראפט 2021, כשבאפלו לקחה אותו בבחירה ה-212. הוא הפך לשחקן פותח בעונה הקודמת בעקבות פציעתו של מייקה הייד, אחד השחקנים הטובים בליגה בעמדה. למרות גילו הצעיר, מחוץ למגרש נחשב המלין לאחד המנהיגים של קבוצתו, גם עקב פעילותו החברתית.