חוזה שובר שיאים ב-NFL: ג'יילן הרטס סיכם על הארכת חוזהו בפילדלפיה איגלס וישתכר 255 מיליון דולר לחמש שנים. משמע: 51 מיליון דולר לענה - השכר הגבוה ביותר בתולדות ליגת הפוטבול האמריקאי.
הקוורטרבק בן ה-24 הוליך בפברואר האחרון את האיגלס לסופרבול, בו הם הפסידו לקנזס סיטי צ'יפס של פטריק מהומס. המספרים של הרטס באותו משחק היו מדהימים: הוא מסר לטאצ'דאון אחד, הגיח לשלושה והיה לקוורטרבק הראשון שעושה זאת בסופרבול בדרך ל-374 יארדים כוללים ו-70 על הקרקע. המספרים של מהומס בסופרבול היו פחות טובים משמעותית מאלה של הרטס, אבל הוא זה שזכה בתואר ה-MVP בסיום.
2 צפייה בגלריה
ג'יילן הרטס
ג'יילן הרטס
הוליך בפברואר האחרון את האיגלס לסופרבול. הרטס
(צילום: AP)
"QB1 כאן כדי להישאר": הציוץ של האיגלס
"QB1 כאן כדי להישאר", צייצו האיגלס בחשבון הטוויטר הרשמי שלהם, אם כי הסכומים המדויקים של העסקה לא אושרו רשמית, אלא פורסמו ברשת ESPN. העסקה המדוברת של הרטס היא, כאמור, היקרה ביותר במונחים של שכר שנתי (51 מיליון דולר) בהיסטוריה של ה-NFL, אם כי היא לא הגדולה ביותר בשווי הכולל.
יש לציין כי הרטס הוא באמת סוג של סיפור סינדרלה, לאחר שנבחר רק במקום ה-53 בדראפט 2020. כביכול, הוא היה גיבוי לקרסון וונץ - למרות שוונץ היה פצוע בזכייה בסופרבול לפני שש שנים, והמחליף ניק פולס היה גיבור המשחק, האיגלס עדיין האמינו שהוא העתיד של הקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ג'יילן הרטס
ג'יילן הרטס
חוזה שובר שיאים. הרטס
(צילום: AP)
הרטס, שחקן מכללות מעולה שהוקף בספקות של פרשנים בנוגע למידת ההתאמה שלו למקצוענים, הגיע בעיצומה של תקופה בה פילי הבינה לאיטה שוונץ הוא לא האיש הנכון למשימה. בשנתיים הקודמות הרטס הוכיח שהוא הבוס, ואלו היו שתי עונות אדירות. הוא חזק מאוד, נייד בריצה ושידרג בצורה ניכרת את המסירה. המרוויחים העיקריים הם צמד התופסים המעולים, איי-ג'יי בראון ודבונטה סמית' - וכמובן אוהדי האיגלס.