מנור סולומון בילה שש דקות בלבד על הדשא אתמול (שבת) לפני שכבש את שער הניצחון של פולהאם ב-0:1 על ברייטון בחוץ בקרב בין שתיים מהקבוצות המפתיעות העונה בפרמייר-ליג. כוכב נבחרת ישראל עלה מהספסל רק בדקה ה-82, ובדקה ה-88 סיים מתפרצת עם בעיטה לפינה הרחוקה שנעצרה רק ברשת. מדובר במשחק השני ברציפות בו סולומון כובש, אחרי שגם ב-0:2 על נוטינגהאם פורסט הוא עלה מהספסל וקבע את תוצאות הסיום. סולומון כבש למעשה שני שערים ב-23 דקות על כר הדשא בשתי הופעותיו האחרונות בפרמיירליג.
לאחר המשחק, מאמן פולהאם מרקו סילבה שיבח את הישראלי בן ה-23: "מגיע לו את כל הקרדיט, סיומת מצוינת שלו. זה היה עוד רגע נהדר ממנו. כולם ציפו ממנו לחתוך פנימה ולבעוט עם רגל ימין, אבל הוא עשה את ההפך. הוא הופך לטוב יותר ויותר ומגיע לו את כל הדברים הטובים כי 2022 הייתה כל כך קשה עבורו, על ומחוץ למגרש. הוא עוזר לנו לכבוש שערים והוא אוהב את הפרמייר-ליג. הוא כבר מוכן לעזור לנו".
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון ו-וויליאן חוגגים
מנור סולומון ו-וויליאן חוגגים
"מגיע לו את כל הדברים הטובים". סולומון חוגג עם וויליאן
(צילום: גטי אימג'ס )
2 צפייה בגלריה
רוברטו דה זרבי
רוברטו דה זרבי
"עברנו הרבה יחד, ואנחנו חברים טובים". דה זרבי
(צילום: רויטרס )
אגב, מאמנה של ברייטון רוברטו דה זרבי - שגם קיבל כרטיס אדום אחרי שריקת הסיום אחרי שהתפרץ על השופטים - מכיר היטב את סולומון, שכן הוא היה המאמן האחרון שלו בשחטאר דונייצק לפני פרוץ המלחמה באוקראינה. לצד העצבים על צוות השיפוט, האיטלקי גם העניק חיבק גדול לסולומון ופרגן לו מכל הלב: "הוא היה השחקן שלי ואני אוהב אותו. אני מאושר עבורו, ועצוב עבורי. בסופו של יום עברנו הרבה יחד, ואנחנו חברים טובים".
ב-BBC הכתירו את סולומון לשחקן המצטיין של המשחק עם ציון של 7.8 - למרות שכאמור נכנס רק בדקה ה-82, ולמרות ששוער פולהאם ברנד לנו הציל את קבוצתו מספר פעמים. בזכות הניצחון, פולהאם המשיכה את העונה המצוינת שלה ועלתה זמנית למקום השישי על חשבון היריבה. זה היה הניצחון השני שלה ברציפות. ביום שישי הקרוב (22:00) היא תארח את וולבס ותנסה להשיג את השלישי, בתקווה שסולומון גם יקבל מקום בהרכב.