מנור סולומון ממשיך להיות הנשק הסודי של פולהאם. אחרי שבמחזור הקודם נכנס כמחליף וכבש את שער הפרמייר-ליג הראשון שלו ב-0:2 על נוטינגהאם פורסט, הפעם הישראלי כבש את שער הניצחון בדקה ה-88 מול ברייטון בחוץ, שהעניק לקבוצתו 0:1 יקר בקרב בין שתיים מהקבוצות המפתיעות העונה בפרמייר-ליג.
גם הפעם עלה סולומון כמחליף, בדקה ה-82, ואחרי שש דקות סיים מתפרצת עם בעיטה לפינה הרחוקה שנעצרה רק ברשת. מי שבישל לו היה מחליף אחר, החלוץ קרלוס ויניסיוס שבעבר שיתף פעולה עם ערן זהבי באיינדהובן ההולנדית. אגב, מאמנה של ברייטון רוברטו דה זרבי - שגם קיבל כרטיס אדום אחרי שריקת הסיום - מכיר היטב את סולומון, שכן הוא היה המאמן האחרון שלו בשחטאר דונייצק לפני פרוץ המלחמה באוקראינה.
3 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
סולומון חוגג
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
סולומון חוגג עם חבריו
(צילום: רויטרס)
פולהאם ממשיכה בעונה המצוינת שלה - למרות שהיא חזרה רק העונה לפרמייר-ליג מליגת המשנה, היא מתמודדת בחלק העליון של הטבלה ומכוונת לסיים במקום שיוביל אותה לאירופה בעונה הבאה, כשבזכות הניצחון היום היא עלתה זמנית למקום השישי על חשבון יריבתה. זה היה הניצחון השני שלה ברציפות. ביום שישי הקרוב (22:00) היא תארח את וולבס ותנסה להשיג את השלישי. עבור ברייטון זהו הפסד ראשון ב-2023 ומחזור שני ברצף ללא ניצחון.

גם עבדה ובריבו כבשו

ליאל עבדה עלה מהספסל בדקה ה-63, כבש את הרביעי ב-0:4 של סלטיק על אברדין בדקה ה-89, ובכך מצא את הרשת בפעם התשיעית העונה בליגה. סלטיק ממשיכה להוביל את הטבלה בסקוטלנד עם 24 ניצחונות ב-26 מחזורים.
3 צפייה בגלריה
גם הוא כבש היום. עבדה
גם הוא כבש היום. עבדה
גם הוא כבש היום. עבדה
(צילום: רויטרס)
באסטריה, תאי בריבו ממשיך לעשות חיל. חלוץ נבחרת ישראל השלים צמד בניצחון 0:3 של קבוצתו מול קלגנפורט, ובכך העלה את מאזנו העונה ל-15 שערים ב-21 הופעות.