דוקסברי היא אחת הערים העשירות במסצ'וסטס, ארה"ב, ובין היתר היא מתגאה בקבוצת פוטבול התיכונים שלה, שזכתה בחמש אליפויות אזוריות. אבל הסיפור הבא העלה אותה לכותרות מהסיבות הלא נכונות.
מאמנה מ-2005, דייב מיימרון, פוטר מתפקידו לאחר טענות ששחקניו נתנו למהלכים שמות אנטישמיים כמו "אושוויץ", "רבי" ו"סביבון". מנהלי בית הספר לא חשפו מהם הביטויים ורק ציינו שהם "איומים ומאכזבים".
דייב מיימרון עם אחד משחקניו
רוברט טרסטן, מנהל הליגה נגד השמצה באזור ניו אינגלנד, גילה מה השחקנים אמרו ספציפית וטען כי זה קרה במהלך משחק נגד תיכון פליימות' במרץ. הליגה נגד השמצה עובדת בצמוד עם בית הספר, שמצידו שכר חוקר פרטי כדי לבדוק את פרטי האירוע.
טרסטן אמר כי החקירה נחוצה כדי לבדוק כמה זמן הקבוצה משתמשת בביטויים האלה, מי אחראי לכך ולמה אף אחד לא זיהה שמדובר בשפה פוגענית ובעייתית. עוד הוא טען כי בניגוד להערה גזענית מצד שחקן או אוהד, מהלכי המשחק נקבעים בתוך הקבוצה.
"ראשית, אנחנו רוצים להבהיר כמה זה רציני", בית הספר מסר. "מדובר בנושא רציני בקהילה שלנו, וגם מחוצה לה. אנו מודעים לזעם מסביב ואנחנו לוקחים אחריות. ברור שהשחקנים הציגו כושר שיפוט לקוי, אך האחריות היא של המבוגרים. מדובר בכשל מערכתי".