עולם ה-UFC התעורר לבוקר שונה מהרגיל אחרי שאחד הגדולים בתולדות הענף, חביב נורמגומדוב, הודיע על פרישה. הלוחם האגדי בישר על החלטתו להיפרד מהזירה בתום הקרב בו ניצח את ג'סטין גייצ'י.
הייתה זו הפעם הראשונה בה התמודד הדגסטני בקרב מאז מות אביו ממחלת הקורונה. לאחר הודעתו החל כצפוי גל של פוסטים וציוצים ברשתות החברתיות עם הקדשות ותשבוחות לנורמגומדוב (32).
2 צפייה בגלריה
חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב בסיום הקרב
(צילום: getty images)
גם הכוכבים הגדולים בעולם הספורט פירגנו לספורטאי, שעלה למאזן 0:29 בקריירה. "ברכות אח, אבא שלך גאה בך", כתב כריסטיאנו רונאלדו.
האלוף לשעבר, דניאל קורמייה, שפרש לא מכבר, כתב: "ברכות לאלוף הגדול ביותר בהיסטוריה של ה-UFC. איזו קריירה! כולנו אסירי תודה על התקופה שהעברנו איתך".
2 צפייה בגלריה
חביב נורמגומדוב
חביב נורמגומדוב
"האלוף הגדול בהיסטוריה". חביב נורמגומדוב
(צילום: רויטרס)
אלוף ענק נוסף, ג'ון ג'ונס: "אני רוצה לברך את חביב על קריירה יוצאת מהכלל. אני יודע שהוא עשה את אבא שלו ומיליוני המעריצים שלו גאים. שאלוהים ימשיך לברך אותו".
קונור מגרגור, יריבו המושבע של נורמגומדוב, אשר הפסיד לו לפני שנתיים בקרב סוער שהסתיים בתגרה מכוערת בין אנשי הפינה של שניהם, כתב: "הופעה טובה, כבוד ושוב תנחומים על מות אביך לך ולמשפחתך".
אחד מאנשי הצוות של מקגרגור, דילון דניס, שהיה מעורב בשערורייה הגדולה ב-2018, צייץ: "הסיבה שהוא פורש היא שהוא פוחד מקרב מול קונור". מאחור יותר מחק את הציוץ, אבל לא לפני שגולשים רבים שיתפו אותו ברשת וגידפו את דניס על חוסר הכבוד מצידו.
נשיא ה-UFC, דנה ווייט, גילה שנורמגומדוב שבר את רגלו שלושה שבועות לפני הקרב: "מה שהבחור הזה עבר, כולנו ברי מזל שזכינו לראות אותו נלחם הלילה. שמעתי שמועות שלא ידעתי עליהן. חביב היה בבית החולים עם רגל שבורה לפני שלושה שבועות. יש לו שברים בעצם ובשתי אצבעות. אנשי הפינה שלו סיפרו לי את זה והם לא גילו את זה לאף אחד. הוא אחד מהאנשים הכי קשוחים בעולם הזה".