רגע לפני יום השיוטים האחרון באליפות אירופה בגלשני פויל הנערכת ביוון, שרון קנטור הבטיחה מדליה לאחר ארבעת השיוטים שנערכו היום (שבת). מחר ייערך שיוט המדליות, בסיומו תדע הגולשת באיזה מקום תעלה על הפודיום.
קנטור ניצחה בשיוט אחד היום, ובשניים האחרים סיימה במקומות 3 ו- 12. עקב כך, היא שמרה על הפער בפסגה ובשיוט המדליות תוכל לנוח במהלך רבע וחצי הגמר, ולראות אילו שתי מתחרות היא תפגוש במאבק על מדליית הזהב.
1 צפייה בגלריה
בעמדה מצוינת למדליה. שרון קנטור
בעמדה מצוינת למדליה. שרון קנטור
בעמדה מצוינת למדליה. שרון קנטור
(SAILING ENERGY)
עוד גולשת שנמצאת בעמדה מצוינת על מנת להבטיח מדליה היא שחר טיבי, שמדורגת במקום השני לאחר שניצחה היום שיוט אחד וסיימה את השניים הנוספים במקום 3 ו-19. כעת, טיבי תמתין יחד עם הבריטית אמה ווילסון בחצי הגמר לשתי המנצחות רבע הגמר.
כמוכן, קטי ספיצ'קוב נמצאת במקום השמיני בעוד תמר שטיינברג במקום ה-12 נבחרת ישראל היא היחידה שמכניסה שלוש גולשות לשיוטי המדליות (קנטור, טיבי וספיצ'קוב), בעוד הולנד מכניסה שתיים ולשאר המדינות שעלו נציגה בודדת.
בנבחרת הגברים של גל פרידמן המדורג הבכיר הוא תום ראובני שנמצא במקום ה-11, ופספס במקום אחד את שיוט המדליות. ראובני פתח את האליפות עם יום שיוטים חלש מאוד, אך הלך ושיפר את מיקומו בעקביות לאורך הימים הבאים, אך כאמור - לא מספיק בשביל להאבק על מדליה.
מחר לקראת הצהריים יערכו שיוטי המדליות של האליפות, כאשר אחרי יומיים של רוחות חלשות ובינוניות צפויה שוב לעלות הרוח ביוון ולמתחרות צפויים מאבקים ברוח חזקה.