הוא חוזר, ועכשיו זה רשמי. מייק טייסון (6:50) בן ה-54 ישוב לזירת האיגרוף וב-12 בספטמבר יפגוש את רוי ג'ונס ג'וניור (9:66) לקרב ראווה של שמונה סיבובים.
טייסון, שבחודשים האחרונים עשה הכל כדי לשוב לכושר וסרטונים שלו מתאמן הפכו לוויראליים, יתאגרף מול יריב לראשונה מאז 2005, אז הפסיד לקווין מקברייד.
1 צפייה בגלריה
ישוב לזירה לראשונה אחרי 15 שנה. מייק טייסון
ישוב לזירה לראשונה אחרי 15 שנה. מייק טייסון
ישוב לזירה לראשונה אחרי 15 שנה. מייק טייסון
(צילום: AP)
הקרב ייערך בקרסון, קליפורניה וכמובן יהיה ראווה בלבד. אגב, גם ג'ונס, שלא התחרה מזה שנתיים וחצי, הוא לא ילד ולאחרונה חגג 51. שניהם נחשבים לאגדות בענף, כשג'ונס זכה בתארים בארבעה משקלים שונים.
הקרב כמובן ישודר בכל הפורמטים האפשריים במתכונת של שלם וצפה ובנוסף תשודר סדרת דוקו בת עשרה פרקים שעוקבת אחר ההכנות לקרב המצופה.
בחודש שעבר ג'ונס הביע רצון לפגוש את טייסון בזירה. "ניסיתי ליהנות מהפרישה, אבל אנשים לא רוצים לתת לי לפרוש", הוא אמר. "הם ממשיכים לקרוא לי, אומרים לי שמייק רוצה לשוב מפרישה, ושאני אהיה יריב נהדר עבורו".
"תמיד רצינו שזה יקרה, אבל אני מתכוון כמובן לתקופה ההיא. טייסון הוא עדיין מתאגרף יוצא דופן. עדיין קשה להתמודד מולו. אבל באותו זמן, החיים הם חיים, ואתה חי רק פעם אחת. אתה תמיד רוצה לדעת איך זה, להיכנס לזירה ולראות אם עדיין יש לך את זה".
אגב, הקרב שיחמם את האירוע המרכזי יהיה בין...נייט רובינסון, אקס הפועל ת"א, לסנסציית היוטיוב ג'ייק פול.