הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי חוזר. מכבי תל אביב תפגוש מחר (שישי, 14:30) בהיכל קבוצת שלמה את הפועל ירושלים במסגרת חצי גמר גביע ווינר.
סקוטי ווילבקין, ג'יילן ריינולדס ודריק וויליאמס ייכללו לראשונה בסגל של הצהובים. עבור וויליאמס תהיה זו הופעת בכורה במדי מכבי תל אביב, בעוד ריינולדס ירשום בכורה מחודשת בקדנציה השנייה שלו במועדון.
3 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין מול ים מדר
סקוטי ווילבקין מול ים מדר
סקוטי ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
קבוצתם, שערכה משחק הכנה בודד מול בני הרצליה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה בקבוצה, הצליחה לשים את תקופת ההכנה הלא אידיאלית בצד והציגה משחק נהדר ברבע הגמר בו ניצחה 68:87 את מכבי ראשל"צ.
אוהדי שתי הקבוצות התנפלו על הכרטיסים והאולם צפוי להיות מלא ב-3500 צהובים ואדומים, לאחר שאוהדי הפועל ירושלים קיבלו הקצאה נוספת מעבר ל-1300 כרטיסים שחולקו להם מלכתחילה.
3 צפייה בגלריה
ריינולדס
ריינולדס
ג'יילן ריינולדס
(צילום: אורן אהרוני)
הסגל המלא: ג'ון דיברתולומיאו, סקוטי ווילבקין, קינן אוואנס, עידו מנצ'ל, דריק וויליאמס, ג'יילן ריינולדס, רומן סורקין, עוז בלייזר, ג'ייק כהן, ג'יימס נאנלי, עודד ברנדוויין ויפתח זיו.

אורן עמיאל: "זו הזדמנות לבחון את עצמנו"

לרשותו של מאמן הפועל ירושלים, אורן עמיאל יעמוד סגל מלא, מלבד קייזר גייטס, שאמנם השלים את הבידוד אך בצוות המקצועי החליטו עדיין שלא לרשום אותו בטופס.
3 צפייה בגלריה
עמיאל על הקווים
עמיאל על הקווים
אורן עמיאל
(צילום: אורן אהרוני)
עמיאל אמר לקראת המשחק: "מעבר לזה שמדובר בחצי גמר, ומעבר לזה שמדובר ביריבות בין שני מועדונים תחרותיים, זו הזדמנות בשבילנו לבחון את עצמנו מול קבוצה חזקה לקראת פתיחת העונה".
הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה מבין ארבע העולות לחצי הגמר שהחלה את דרכה במפעל כבר בשמינית הגמר, שם גברה על בני הרצליה 75:98. בסיבוב הקודם היא ניצחה את הפועל גלבוע/גליל 60:73, במשחק בו יצאה מפיגור דו-ספרתי מוקדם בזכות הופעה מרשימה של צמד הגארדים רטין אובאסוהן וג'יילן אדאמס, שקלעו 22 נקודות כל אחד.