דרמה גדולה ב-NFL: ארון רוג'רס, מהקווטרבקים הגדולים בהיסטוריה, עוזב את גרין ביי אחרי 18 שנה ועובר בטרייד לניו יורק ג'טס.
בדומה לברט פארב, גם יורשו במדים הירוקים לא נשאר בפאקרס לכל הקריירה. בקבוצה הסכימו לעשות טרייד על הקוורטרבק: הם יתנו בחירת סיבוב ראשון (15) ובחירת סיבוב חמישי בדראפט הקרוב תמורת בחירת סיבוב ראשון (13), סיבוב שני (42), סיבוב שישי ובחירה מותנית בסיבוב השני ב-2024, שתהפוך לבחירת סיבוב ראשון אם רוג'רס ישלים 65 אחוז מהמהלכים העונה.
2 צפייה בגלריה
ארון רוג'רס
ארון רוג'רס
עוזב את הפאקרס. רוג'רס
(צילום: AP)
רוג'רס נבחר על ידי גרין ביי בדראפט 2005 ופתח בה מ-2008, כשפארב עבר לג'טס. הוא הוביל אותה לזכייה אחת בסופרבול ול-11 הופעות בפלייאוף והפך לאייקון במדיה. רק שלאחרונה כבר הודיע כי ברצונו לחפש אתגר חדש. בראיון שערך בחודש שעבר לפודקאסט של שחקן העבר, פאט מקאפי, התייחס רוג'רס לעתידו ואמר: "הבהרתי כי הרצון שלי הוא להמשיך לשחק בעונה הבאה וזה במדי הניו יורק ג'טס".
על-פי מספר דיווחים, רוג'ס נתן לג'טס "רשימת בקשות" כדי להשלים את הטרייד, ביניהם לצרף לסגל את אודל בקהאם ג'וניור והוייד רסיבר של הפאקרס, אלן לזארד, שכבר הסכים לחוזה של 44 מיליון דולר ל-4 השנים הקרובות. רוג'רס עצמו הכחיש את הפרסומים וטען: "זה מגוחך, הדרישה היחידה שלי הייתה לשקיפות".
2 צפייה בגלריה
ארון רוג'רס
ארון רוג'רס
סופה של תקופה. רוג'רס
(צילום: רויטרס)
רוג'רס הוא לא עוד שחקן בליגת ה-NFL. הוא זכה שלוש פעמים בתואר ה-MVP, האחרונה שבהן ב-2020, ולזכותו גם זכייה אחת בסופרבול (2010). הוא העביר את כל הקריירה המקצוענית שלו בגרין ביי. עד למעבר המתוקשר הנוכחי לניו יורק.