בית"ר ירושלים מצאה פיתרון לבעיה הכספית אליה נקלע המועדון ובכך הוא יוכל לסיים את העונה ולא להגיע להליך של פירוק, כפי שפורסם היום (ג') ב-ynet.
"בימים האחרונים, בהובלת הנאמן יצחק יונגר נעשו נסיונות רבים על ידי כל הגורמים למצוא דרך לשלם את המשכורות עד לסיום העונה, כאשר כל הגורמים מודעים למצב הקשה בו נמצאים השחקנים ועובדי המועדון", נמסר מבית"ר.
1 צפייה בגלריה
שועה חוגג
שועה חוגג
יש פיתרון לבית"ר
(צילום: עוז מועלם)
"לשמחתנו, הצליח המועדון לסכם על הלוואות מגורמים שונים, אשר ילוו למועדון את הסכומים הדרושים, בעזרתם נוכל לסיים את העונה. כמו כן, ניתנה לאחד המלווים האפשרות לאתר רוכש לקבוצה, ובלבד שקהל האוהדים ישוב לתמוך בקבוצה, ויפסקו ההפגנות וגילוי הגזענות והאלימות. ניתנה אופציה למ.ס אשדוד לרכוש את זכויותיה של בית"ר בשחקנים אביאל זרגרי וירדן שועה בתמורה ל-5.5 מיליון שקל".
"בנוסף יש לציין כי משה חוגג הסכים להעביר את המועדון בלא תמורה לכל איש עסקים בעל שיעור קומה שיתחייב לשלם את כלל החובות וההתחייבויות של המועדון ולהשקיע סכומים משמעותיים בתשתיות ובמועדון עצמו כמו שעשה חוגג עצמו בהשקעה של למעלה מ-120 מיליון שקל. תודה מיוחדת לשר האוצר ואוהד הקבוצה, אביגדור ליברמן אשר בלעדיו זה לא היה קורה", אמרו בבית"ר.

ניצלה מפירוק

כזכור, בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג נעצר בחשד לעבירות שונות וניהול הקבוצה עבר לעו"ד יצחק יונגר, שהיה אמור לעזור לחפש רוכש למועדון. לאחרונה התגלה כי קופת המועדון ריקה לחלוטין, מה שהיה גורם לבית"ר ללכת להליך של פירוק, שמשמעותו הורדה של תשע נקודות וסימני שאלה סביב המשך קיומה.
תחת איום הפירוק, בית"ר גם לא מבריקה על המגרש וחטפה בשבת הפסד משפיל 5:1 להפועל חיפה, כרגע היא נמצאת רק נקודה מהמקום ממנו יורדים לליגה הלאומית. המאמן יוסי מזרחי עזב את תפקידו בשבוע שעבר וכרגע מי שעומד על הקווים הוא עוזרו גל כהן. הכסף שייכנס לבית"ר ירושלים יאפשר לה כנראה להחתים מאמן שינסה להשאיר אותה בליגה.