דניל מדבדב הרוסי זכה היום (ראשון) בתואר ה-16 בקריירה שלו עם התואר ברוטרדם, מסבב ה-500 ATP. הרוסי בן ה-27 עשה את זה עם 7:5, 2:6, 2:6 מול יאניק זינר האיטלקי ויחזור אל העשירייה הראשונה בעולם אחרי שדורג בעבר במקום הראשון במשך 16 שבועות.
זה התואר הראשון של הרוסי השנה וראשון מאז שזכה בווינה בשנה שעברה. מדבדב יחזור לעשירייה הראשונה בעולם לראשונה אחרי 385 ימים של היעדרות ויתמקם במקום השמיני. מדבדב, שזכה באליפות ארה"ב הפתוחה ב-2021, השתווה אל סטן ואוורינקה, רישאר גאסקה וג'ון איזנר עם 16 תארי ATP.
3 צפייה בגלריה
דניל מדבדב טניסאי רוסי
דניל מדבדב טניסאי רוסי
יחזור לעשירייה הראשונה בעולם. מדבדב
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
דניל מדבדב טניסאי רוסי
דניל מדבדב טניסאי רוסי
חוזר לכושר ולחייך. מדבדב
(צילום: AP)
מדבדב גם אוהב מאוד לשחק מול זינר וניצח אותו בפעם החמישית במפגש החמישי שנערך בין השניים. מדבדב, אגב, לא זכה מעולם בתואר על חימר. רק שני טניסאים בהיסטוריה זכו בכמות תארים גדולה יותר בלי לזכות באף טורניר על חימר: בוריס בקר עם 46 ובראד גילברט עם 20.
3 צפייה בגלריה
קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי
קרלוס אלקראס טניסאי ספרדי
תואר שביעי בקריירה הקצרה שלו. אלקראס
(צילום: רויטרס)
המדורג מספר 2 בעולם קרלוס אלקראס פתח את 2023 בצורה חלומית מבחינתו. הספרדי, שלא שיחק באליפות אוסטרליה ובטורניר שקדמו לכך והגיעו לאחר מכן, זכה בטורניר בואנוס איירס על חימר מסבב ה-250 ATP. הספרדי בן ה-19, שחזר לאחר ארבעה חודשים, זכה בתואר השביעי בקריירה אחרי 3:6, 5:7 מול קמרון נורי הבריטי.
פורסם לראשונה: 19:27, 19.02.23