הדבר הכי מפתיע בשער הראשון של ערן זהבי במכבי ת"א זה שלקח לו יותר מדי זמן, כמעט 17 דקות מאז שהוא נכנס. התסריט ההגיוני יותר הוא שער בנגיעה הראשונה, ואכן הוא הגיע למצב מצוין ונגח כמו שהוא יודע - אבל שוער אריס סלוניקי הצליח להרוס את הרגע המושלם. השוער ואריס סלוניקי רק דחו את הקץ, כי לא היה מצב שזהבי יסיים את משחק החזרה שלו ללא שער.
אבל כמו שאנחנו מכירים את זהבי, הוא לא יאכזב את עשרות אלפי האוהדים שבאו לבלומפילד בציפייה לראות אותו אחרי שש שנים. אפילו ולדימיר איביץ' הבין את גודל המעמד והבטיח כבר אתמול שמספר 7 ישחק. למרות שמדובר בזהבי, היו חששות שייקח לו זמן להיכנס לעניינים אחרי הפציעה שעבר, ובסיום הוא הודה שהוא היה אמור לשחק הערב פחות זמן, אבל כנראה שהוא לא היה יכול להתאפק. בשער 11 כבר שרו לזהבי יותר פעמים מהשערים שיש לו בקריירה, ובדקה 68 בלומפילד התפוצץ - זהבי חזר ללבוש צהוב-כחול. בדקה ה-84 האיצטדיון התפוצץ בפעם השנייה אחרי שהכדור של זהבי נכנס. זה היה מרגש כמו שזה היה צפוי.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
חגג כמו שהוא יודע. זהבי
(צילום: עוז מועלם)
זהבי יודע לתת שואו, זה המקצוע שלו. גם בחגיגה שלו הוא התפוצץ - זרק את החולצה ו"ירה" עליה. כנראה שהוא חשב על החגיגה הזו לא מעט זמן. לא היה חסר הרבה כדי שהוא יקפוץ לעבר הקהל כמו שזמרים עושים בהופעות. בסוף הוא התאפק. אולי בשער הבא.
שש שנים חלפו מאז השער האחרון של ערן זהבי במדי מכבי ת"א, הוא כבש שלושער ב-0:6 על מכבי חיפה במחזור הסיום של עונת 2015/2016 - אולם מכבי ת"א איבדה את האליפות להפועל באר שבע. בסיום הוא אמר שזה היה "השלושער הכי העצוב בקריירה". הערב הוא כבש שער אחד, אבל שמח ממנו הרבה יותר. זהבי חזר למכבי ת"א.