ערן זהבי חגג הערב (חמישי) פרמיירה מחודשת חלומית במכבי תל אביב. כוכב הצהובים, ששב מאיינדהובן הקיץ, נכנס כמחליף בדקה ה-67 וכבש כעבור 17 דקות בלבד את השני של הקבוצה בדרך ל-0:2 מול אריס סלוניקי במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. ג'ורג'ה יובאנוביץ' כבש את הראשון בדקה ה-29.
"לא ידעתי שאכבוש, אבל אני בא במטרה לכבוש ולעזור לקבוצה", אמר כוכב הערב. "שמחתי שעזרתי לקבוצה וכבשתי שער חשוב. לא סיימנו את העבודה אז בואו נצנן קצת. היה מרגש מאוד והוציא ממנו הרבה אמוציות. כבשתי הרבה שערים בשנים האחרונות, אבל זה אחד המרגשים ביותר. כולם חיכו לזה כל כך וגם אני. התרגשתי מהרגע שנכנסתי לאצטדיון, עודדו אותי בלי סוף. אני רוצה להודות לאוהדים מכל הלב. אני רוצה לשמור על האנרגיות האלה. אנחנו מדברים כל הזמן על עוד. אנחנו צריכים להאמין בדרך שלנו ולהמשיך ככה. גם להם היו כמה מצבים מצוינים והצלות של דניאל פרץ. 0:2 זו מקדמה משמעותית מאוד. אנחנו מגיעים ליוון כדי לנצח. אני שמח מהניצחון וזה הכול.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב
"קפצתי למים למרות שהם לא היו הכי נעימים". זהבי
(צילום: עוז מועלם)
"זה קרוב למה שאנחנו רוצים לראות, זה יכול להשתפר עוד. האנרגיות שלנו והאמונה בעצמנו, זה יביא לנו נקודות ויחבר אותנו. זה מה שאנחנו צריכים להראות. זה היה הרבה יותר ממה שתכננו שאשחק. מיום ליום אני מרגיש יותר טוב. הקבוצה הייתה צריכה אותי וקפצתי למים למרות שהם לא הכי נעימים".
על ההשוואות בין מכבי תל אביב לבין מכבי חיפה אמר זהבי: "לאורך השנים ששיחקתי במכבי תל אביב לא הסתכלנו על מועדונים אחרים ולא נעשה את זה עכשיו. אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. לא נסתכל על דברים שאין לנו שליטה עליהם".
3 צפייה בגלריה
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב
עדיין לא סוגר את ההתמודדות. איביץ'
(צילום: עוז מועלם)
ולאדן איביץ' אמר: "התכוננו למשחק במשך שבוע והשחקנים שיחקו טוב. יש לנו הרבה מה לשפר, אבל החלפנו שיטה וניצחנו 0:2. ברור שבחוץ זה יהיה משחק אחר, המטרה שלנו היא לעלות כמובן. עבדנו במשך חודש וחצי ואנחנו מצפים שהתצוגות שלנו יהיו טובות יותר. ציפינו ליותר במשחק הקודם, אבל היום היה משחק טוב יותר. אנחנו צריכים להיות חיוביים, לעבוד קשה ולבנות את ההופעות שלנו. המטרה שלנו בגומלין תהיה לנצח. אנחנו יודעים שיהיה קשה מאוד לשחק שם, אבל בסדר, זה משהו נורמלי בכדורגל ואנחנו אוהבים לשחק באצטדיונים מלאים".
על ערן זהבי: "הוא הגיע כדי לעזור, הוא עובד קשה מאוד וכולנו שמחים שהוא בדרך לחזור ולעזור לנו. אני לא צריך לדבר עליו כי כולם מכירים אותו. הוא בחור חכם ומשתפר כל הזמן גם מבחינת פיזית. הוא שיחק היום חצי שעה, הוא כבש והייתה לו עוד הזדמנות מצוינת. הוא השחקן שלנו ואנחנו מצפים שהוא יילך וישתפר".
3 צפייה בגלריה
ניר ביטון שחקן מכבי תל אביב
ניר ביטון שחקן מכבי תל אביב
היה טוב, אבל הרגיש עייפות. ניר ביטון
(צילום: עוז מועלם)
ניר ביטון, שפתח בהרכב לראשונה והפגין יכולת טובה, אמר: "היה כיף מההתחלה. אני חושב שמגיע שאפו גדול לקהל, שדחף אותנו לאורך כל המשחק. אנשים רואים כמה הקהל משפיע על השחקנים, אנחנו ניזונים מהם. כשאתה רואה אותם נותנים הכול אתה לא יכול לא לתת הכול בשבילם. נראינו הרבה יותר טוב היום מאשר בשבוע שעבר. גם בשבוע שעבר אמרתי שיש פה קבוצה חדשה שתשתפר. אנשים אוהבים להספיד ולקטול על ההתחלה, אבל אנחנו לא מקשיבים לזה. יש פה קבוצה טובה שתהיה יותר טובה". על מצבו הבריאותי אחרי שהוחלף: "הכול טוב. עייפות. אני מרגיש טוב, הגוף בסדר. המשחק האחרון שלי היה לפני כמה חודשים אז לא לוקחים סיכונים מיותרים. אני מרגיש טוב ומחכה למשחק הבא".
על זהבי אמר ביטון: "ערן הוא שחקן חשוב מאוד במגרש ומחוצה לו. הוא שחקן שמקרין על כולם את הווינריות והרצון לנצח תמיד. ראיתם שכשהוא נכנס כמה הוא רעב, לא מעניין אותו פציעה או לא פציעה. הוא מגיע במאני טיים ונותן תפוקה. ערן יעבוד קשה בשבילנו ואנחנו נעבוד קשה בשבילו".
על מאבק האליפות: "לא מעניין, אנחנו לא מתייחסים לרעשי רקע ומה אנשים אומרים בחוץ. יש לנו קבוצה טובה ואחלה צוות מקצועי והיום זו רק ההתחלה".