שבועיים לאחר שזכתה במדליית הכסף באליפות אירופה, גולשת הרוח קטי ספיצ'קוב, קיימה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים מיוחדת לאחר שהבטיחה את מקומה במשחקים האולימפיים בטוקיו בקיץ הבא.
"אני אתחיל מהסוף. כשסיפרתי לסבתא ואמא שלי שאני נוסעת לאולימפיאדה היא אמרה שאני הצברית הראשונה במשפחה המורחבת וזה מעמד מאוד מרגש והגשמת חלום שדווקא אני אייצג את ישראל", סיפרה ספיצ'קוב בפתיחת מסיבת העיתונאים.
2 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
ספיצ'קוב במסיבת העיתונאים
(צילום: ראובן שוורץ)
"המשפט שלה הכניס בי הרבה גאווה. הייתה תקופת מבחנים מאוד ארוכה של כמעט שנה וחצי, סדרה של חמש תחרויות, הוכחתי את עצמי ואני מאוד שמחה לייצג את ישראל באולימפיאדה. הייתה שנה לא קלה ואני הולכת לעבוד קשה לקראת הקיץ הקרוב ולעשות את הכי טוב שאני יכולה".
כשנשאלה על המאבק על הכרטיס הבודד שידע ימים סוערים, סיפרה הגולשת: "הקושי הכי גדול היה דחיית האולימפיאדה. ניצחתי את המבחנים פעם אחת בצורה מתמטית ואז דחו בשנה את המשחקים ואז מחשבים מסלול מחדש. היה המון לחץ מנטאלי אבל אני חושבת שהצלחתי לשים את זה בצד ולהתרכז רק בעצמי ורק במה שאני עושה".
2 צפייה בגלריה
קטי ספיצ'קוב
קטי ספיצ'קוב
"התוצאות מדברות בעד עצמן". ספיצ'קוב בפעולה
(צילום: vilamoura sailing)
"יש לי את החיים האישיים שלי ויש את מה שקרה אבל בסופו של דבר אני עושה ספורט, אני לא מתעסקת בתקשורת, בריבים ועכשיו אני מסתכלת קדימה ולא מסתכלת אחורה. התוצאות מוכיחות ומדברות בעד עצמן ואני חושבת שאני לא צריכה לדבר מעבר לזה".
לגביי יתר חברות הנבחרת, והיחסים המורכבים בין הבנות בה לאורך השנים האחרונות אמרה: "אני במקום אחר, הן במקום אחר. היחידים שמתעסקים בזה זה התקשורת. אף אחת מאיתנו כבר לא שם. אנחנו לא בקשר אחת עם השנייה ואני מתרכזת בקיץ הקרוב".
לגבי הקשר שלה עם מאמן הנבחרת לשעבר פייר לוקווה הוסיפה: "פייר לא המאמן שלי אבל הוא שם כשאני צריכה אותו והוא תומך בי. בשביל להגיע להישגים שהגעתי אליהם לא מגיעים לבד, אלא עם כל האנשים שמסביבי. פייר לא יאמן אותי אבל הקשר בינינו לא הסתיים".
במבט קדימה, חתמה ספיצ'קוב: "אני אוהבת להציב חלומות כי תמיד אפשר לרדוף אחריהם. אני רוצה מדליה בצבע ספציפי אבל זה לא הולך להיות פשוט. דחיית האולימפיאדה נתנה לי יתרון".