מאז ההכרזה של יו"ר איגוד הג׳ודו משה פונטי כי כבר בשנה הבאה יתקיים גראנד סלאם בישראל, קיבל האיגוד עשרות פניות של צופים המבקשים להגיע לתחרות.
האיגוד ישב וחשב כיצד יוכלו בכל זאת הצופים להגיע לתחרות והוצע הרעיון כי מי שיתחסן יוכל לקנות כרטיס בהצגת אישור, אך גם אם ההצעה תאושר, אלף צופים בלבד יורשו להיכנס.
2 צפייה בגלריה
הצופים באליפות אירופה בתל אביב
הצופים באליפות אירופה בתל אביב
קהל יגיע לגראנד סלאם בארץ?
(צילום: אורן אהרוני)
ביממה הקרובה פונטי צפוי לפנות למשרד ראש הממשלה ולמשרד הבריאות כדי לקדם את המהלך. על פי ההצהרה האחרונה של ראש הממשלה בנימין נתניהו, החיסונים אמורים להגיע בשבועות הקרובים, עוד לפני התחרות עצמה (20-18 בפברואר), מה שעשוי להגדיל את הסיכויים למהלך הזה.
לגבי השאלה מה יעלה בגורל הספורטאים והאם יצטרכו להתחסן, התשובה היא שלילית, מאחר שכל ספורטאי שמגיע לישראל נאלץ לעבור שתי בדיקות. בנוסף, הם נמצאים במלון אחד בבועה, מה שמקטין את סיכויי ההדבקה, בדיוק כפי שנעשה לאחרונה באליפות אירופה.
2 צפייה בגלריה
הדמיה
הדמיה
הכל תלוי בחיסון
(צילום: shutterstock)
"ראינו איך בכל אירועי הג'ודו האחרונים בישראל הקהל מילא את היציעים ורואים כמה הוא אוהב ומעריך את הספורט", אמר פונטי. "אנחנו נעשה את כל המאמצים שגם הפעם נוכל לאפשר לקהל ליהנות מהגראנד סלאם שמגיע לכאן לראשונה".
בתוך כך, בקרוב גם תיפתח ההרשמה לספורטאים לגראנד סלאם, ומכיוון שבשנה הבאה יתקיימו מעט תחרויות וניקוד רב מחולק בתחרות בארץ כחלק מהמאבק על כרטיסים לאולימפיאדה, הציפייה היא למספר שיא של משתתפים.