במסגרת מכירת החיסול הצפויה של הנאמן עוד יצחק יונגר ומשה חוגג בבית"ר ירושלים, הוצעו להפועל באר שבע, אביאל זרגרי וירדן שועה, אולם הבעלים אלונה ברקת אפילו לא השיבה להצעה.
ברקת אינה מתכוונת לשלם בעבור השחקנים, למרות ההערכה המקצועית במועדון כלפי שועה, ולכן רק במידה ובית"ר תציע לקלוט את שועה ללא תמורה - מהלך שכרגע לא נראה ריאלי - הדבר יתאפשר. בנוגע לזרגרי, בבאר שבע לא מתכוונים לרכוש אותו והוא הוצע גם למכבי ת"א ומכבי חיפה.
4 צפייה בגלריה
ירדן שועה
ירדן שועה
בית"ר תציע לקלוט אותו בחינם? שועה
(צילום: עוז מועלם)
4 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
הוצע גם למכבי ת"א ומכבי חיפה. זרגרי
(צילום: עוז מועלם)
כידוע, אם בית"ר ירושלים לא תמצא רוכש עד לתחילת השבוע הבא (הסיכויים לכך נמוכים), או לכל הפחות תקבל לחשבון הבנק שלה מיליון דולר מסטפן מלול, שהתחייב לכך במסגרת החתימה על מזכר ההבנות, היא תוציא לפועל את תוכנית החירום עליה החליטה אתמול בערב - אשר המשמעות המעשית שלה היא, כאמור, מכירת חיסול. בלי הכנסות מיידיות בית"ר תגיע לכונס נכסים או לפירוק, כאשר כרגע אין לה כסף לשלם על דברים בסיסיים לתפעול המועדון, ובטח שלא את משכורות ינואר והחודשים הבאים.
משה חוגג כינס ישיבת הנהלה בזום, שבסיומה התקבלו החלטות דרסטיות שעלולות להוביל לירידתה של בית"ר ללאומית: שחרור חמשת הזרים (ללא תמורה) ולפחות שני ישראלים בכירים כדי לחסוך את שכרם, ומי שיישאר יתבקש לקצץ 25 אחוז משכרו. "איך עושים לנו דברים כאלו? אלו החלטות שנועדו להוריד את בית"ר לליגה הלאומית. וכל זאת קורה ארבעה ימים לפני משחק נגד הפועל ת"א", אמרו שחקנים בקבוצה.
4 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
החלטות דרסטיות. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
אדווין ג'אסי מבוקש בין היתר על ידי מכבי פ"ת, ומרקו ינקוביץ' עשוי לעבור ליוון או לטורקיה. מעבר לכך, במועדון ינסו למצוא קבוצות גם עבור אוראל דגני, מיכאל אוחנה, איתמר ניצן ואופיר קריאף, שנחשבים לשיאני השכר בבית וגן. מי שעוד עשויים לעזוב הם לירן רוטמן ומקס גרצ'קין.
הדרישה לקיצוץ בשכר צפויה להיתקל בהתנגדות של השחקנים ועובדי המועדון. "הם ישלמו לנו כל שקל, לא נעשה להם הנחות. יונגר נכשל מול שחקני באר שבע וגם מולנו יהיה אותו הדבר", אמרו חלק מהשחקנים. בבית"ר מבינים כי המהלך החד-צדדי עלול להוביל לתביעות עתידיות בפיפ"א, אבל נחושים להוציא לפועל את התוכנית.
4 צפייה בגלריה
שחקנים נכנסו לחדרו וביקשו הבהרות. אוחנה
שחקנים נכנסו לחדרו וביקשו הבהרות. אוחנה
שחקנים נכנסו לחדרו וביקשו הבהרות. אוחנה
(צילום: עוז מועלם)
שחקנים רבים נכנסו בימים האחרונים לחדרו של היו"ר אלי אוחנה ודרשו הבהרות. אחד מראשי המועדון אמר: "הכל פה מתפרק, כל אחד חרד לגורלו, למשפחה שלו, למקום העבודה שלו. חבל שיש פה בעלים שריסק מועדון שלם. אנחנו שבויים בגחמות של חוגג והמפרק עו"ד יצחק יונגר". מלול הודיע כי הוא יעביר את דמי הרצינות עד יום ראשון, אבל בבית"ר עדיין לא בטוחים שמדובר במהלך רציני. בכל מקרה, אנשי לה פמיליה הגיעו אמש להפגין ליד ביתו של חוגג.