מעבר לרצון של מתאבקים ב-WWE להיות בטופ, להיות הכוכבים המרכזיים של התוכניות השבועיות של RAW או Smackdown, לקבל את הקרדיט ממקבלי ההחלטות לקחת את אחת מחגורות האליפות שמציע הארגון - יש עוד משהו שהם חולמים עליו.
אני בטוח שאם תשאלו אותם אחד-אחד, אולי גם את המתאבקים ברוסטר של NXT. מה הדבר שהם הכי רוצים בעולם, הדבר הראשון שכנראה הם יאמרו זה "להיות בקרב עם סזארו" - שלא לדבר על יריבות ממושכת עם המתאבק שנולד בשווייץ. זה לא רק כי הוא מתאבק טוב, אלא כי כנראה יש לו מגע הזהב של מידאס. יש לו את היכולת הזאת, כמו בכדורגל, שלא תמיד שמים לב אליו, כי לא רואים את זה בסטטיסטיקה, והיא להפוך את המתאבקים שהוא עובד איתם כפרטנרים או כיריבים ליותר טובים. היכולת הזאת לגרום ליריב שלך להיראות נוצץ, להיראות אטרקטיבי. זו יכולת שאין להרבה מתאבקים.

1 צפייה בגלריה
סזארו טים ויזה היאבקות WWE
סזארו טים ויזה היאבקות WWE
סזארו
(GettyImages)

בעבר, למעריצי ההיאבקות הייתה סוג של בדיחה על מתאבקים כמו שון מייקלס או קורט אנגל, שלא משנה את מי ישימו איתם בזירה -אפילו מטאטא - הם עדיין יצליחו להוציא ממנו את הטוב ביותר ולהפוך אותו לאטרקטיבי, טוב ומעניין יותר. ככה זה עם סזארו. יכולות ההיאבקות של מתאבקים כמו שיימוס או סמי זאיין, או אפילו ג'ון סינה ורומן ריינס, השתדרגו כשהם השתתפו איתו בקרב. קחו לדוגמה את המתאבק הסעודי של WWE, מנסור, שבשנת 2019 קיבל בפעם הראשונה קרב בפרופיל גבוה, מול סזארו באירוע שנערך בסעודיה. רק שנה לפני כן הוא נכנס ל-WWE, וסזארו גרם לו להיראות כמו הדבר הכי זוהר שיש.
ולמה אני אומר שהוא לא מוערך? זה לא בגלל אוהדי ההיאבקות, הם דווקא אוהבים אותו. לא משנה אם הוא הטוב או הרע בסיפור, הוא תמיד יקבל את מחיאות הכפיים והקרדיט. הוא לא מוערך אצל מקבלי ההחלטות של ה-WWE, ובראשם וינס מקמהן. סזארו הוא סוס עבודה עם יכולת מכירה רצינית, ואלו חלק מהדברים שיוצרים את מגע הזהב שלו, ודווקא העבודה הקשה הייתה אמורה להקנות לו יותר קרדיט בארגון.
נכון, כרגע הוא מחזיק בחגורת אליפות הזוגות עם היפני המופלא שינסקה נקאמורה, והוא השיג לא מעט כאלה עם השנים, אבל עדיין לא ראינו את סזארו בטופ, האיש המרכזי, לא ראינו אותו מתמודד על התארים הראשיים. בכל פעם שנראה שסזארו מגיע לזה, מגיע להיות האיש שהקהל קונה בגללו כרטיסים, מגיע להיות האיש שהקהל כבר מוכן לראות אותו כאלוף עולם, הוא באופן אוטומטי נופל בתוכניות למצב שהוא מפסיד בקביעות, או לא נכלל בשום דבר רלוונטי או מעניין. מקמהן מסרב לראות את סזארו בצמרת. אותו סזארו שעשה את הבכורה ברוסטר הראשי של ה-WWE לפני שמונה שנים. הוא עדיין לא קיבל את אור הזרקורים, בעוד מתאבקים שהגיעו הרבה אחריו, כמו ריינס, בראון סטרומן וסת' רולינס, כבר מזמן קיבלו לפחות פעם אחת את החגורה הראשית ואת תפקיד המיין איבנט של תוכנית שבועית.
תנו לו את ההזדמנות. אחרי כל הפעמים בהן גרם ליריבים להיראות כמו זהב, הגיע הזמן להפוך את סזארו לזהב.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.