רגע לפני שהנבחרת ממריאה לאלבניה, נפגש החלוץ מונס דאבור עם המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן אלון חזן, והעביר להם את המסר: אני לא מתכוון לפרוש מהנבחרת.
אחרי שספג שוב שריקות בוז במשחק בסמי עופר נגד איסלנד (2:2), התראיינו מקורביו של חלוץ הופנהיים וטענו כי הוא החליט לפרוש מהנבחרת אחרי שני משחקי החוץ הקרובים, ביום שישי באלבניה וביום שני באיסלנד.
2 צפייה בגלריה
מונס דאבור
מונס דאבור
"אני יודע בדיוק מה שאני רוצה וזה להישאר בנבחרת" דאבור
(צילום: עוז מועלם)
למחרת חג השבועות, כשהנבחרת שבה לאימונים בכפר גלים, שוחח דאבור עם בניון ואמר לו: "אני כל כולי מרוכז בנבחרת ישראל, אני לא מתכוון לפרוש ואני לא אחראי על מה שהאחרים מסביבי אומרים. אין מה לעשות סיפור ממה שלא קיים".
בנבחרת נזהרו מלעסוק בנושא לפני השיחה בין דאבור לבניון, ולא רצו להיות אלו שפונים אליו על מנת לקבל הבהרות לגבי המשך דרכו במדים הלאומיים, מאחר שמקורביו היו אלו שצוטטו בתקשורת ולא הוא. עם זאת, התקבלה החלטה שאם דאבור יודיע על כוונתו לפרוש מהנבחרת אחרי המשחק באיסלנד, הוא ישוחרר לאלתר מהסגל.
2 צפייה בגלריה
חזן ובניון
חזן ובניון
שוחחו עם דאבור. בניון וחזן
(צילום: עוז מועלם)
אחרי השיחה עם בניון נפגש דאבור גם עם חזן, שהיה זה שנתן לו את האור הירוק להיכנס לחדר ההלבשה עם תחילת ההתכנסות בשבוע שעבר על מנת להסביר לחבריו את כוונתו בפוסט שפירסם בשנה שעברה ועורר את הסערה. החלוץ אמר למאמן: "אתה רואה אותי באימונים, אני עובד הכי קשה ולא מתכוון לעזוב. אני מבקש לא להתייחס לאמירות כאלו או אחרות שמייחסים לי בתקשורת, אני יודע בדיוק מה שאני רוצה וזה להישאר בנבחרת. אני מרוכז בהצלחה נגד אלבניה ואיסלנד. אם הייתי מתכוון לעשות משהו כזה, הייתי מעדכן אותך. ברור ששריקות הבוז לא נעימות, אבל אני מתמודד עם זה".
בני משפחתו של דאבור אכן מנסים לשכנע אותו לפרוש מהנבחרת עוד לפני משחק הבית הבא, נגד אלבניה בספטמבר, וגם התבטאויות כמו זו של שון וייסמן אחרי המשחק האחרון בחיפה ("דאבור הבין את הטעות הגדולה שעשה") לא הוסיפו. ואולם, גורמים בנבחרת אמרו: "אין לנו שום צורך להתערב או להגדיל את הסיפור. דאבור עצמו לא אמר אפילו פעם אחת שהוא מתכוון לפרוש, אחרת הוא היה משוחרר עוד לפני הטיסה לאלבניה. הוא מאוד מוערך וחשוב לנבחרת, והוא פה איתנו". בנבחרת אישרו את הפרטים.