לואיס המילטון מתחיל לפתוח פער בראש הטבלה, אחרי ניצחון שני ברציפות. הבריטי של מרצדס לא התקשה במיוחד לחצות ראשון את קו הסיום בגראנד פרי הונגריה, שנערך היום (ראשון). זהו הניצחון השמיני בקריירה של המילטון בהונגריה והוא גם הפך לנהג הראשון אי פעם שקוטף שלושה ניצחונות רצופים בהונגרורינג. המילטון גם רשם את ההקפה המהירה ביותר בהקפה האחרונה של המרוץ.
עוד לפני הזינוק קיבלנו דרמה לא קטנה, כאשר מקס ורסטאפן התנגש במעקה הבטיחות בדרכו לעמדת הזינוק. הצוות של רד בול הצליח לתקן את הנזק לכנף הקדמית וההולנדי פתח את המרוץ וגם עשה זאת בצורה נפלאה כשהצליח לקפוץ מהמקום השביעי ועד השני, עליו שמר עד הסיום.
2 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
המילטון חוגג עוד גביע לאוסף
(צילום: AFP)

2 צפייה בגלריה
לואיס המילטון
לואיס המילטון
ואי אפשר בלי קרב ההשפרצות של בקבוקי השמפניה
(צילום: AFP)
כמו בשבוע שעבר באוסטריה, גם הפעם המאבק היה בין הרד בול של ההולנדי והמרצדס של ואלטרי בוטאס. הפעם המנצח בדו-קרב היה הראשון. הפיני אמנם הצליח להתקרב לקראת הסיום, אבל נאלץ להסתפק במקום השלישי. ורסטאפן התייחס בסיום לדרמה: " כמובן שלא ככה רציתי להתחיל, אבל הצוות עשה עובדה נפלאה והרגשתי חובה להחזיר להם. לחצוץ בין שתי המכוניות של מרצדס זה טוב לנו".
למקום הרביעי הגיע לאנס סטרול מרייסינג פוינט, ומי שסיים חמישי היה אלכס אלבון, שזינק מהמקום ה-13, אבל ביצע מספר עקיפות וסידר לרד-בול סיום אופטימי לסוף שבוע מתסכל. סבטסטיאן פטל עם מקום שישי, הנמוך ביותר שלו בהונגריה מאז הצטרף לפרארי, חברו לקבוצה שארל לקלר אכזב ויצא ללא נקודות עם מקום 11 בלבד. הנהג היחיד שלא סיים את המרוץ הוא פייר גאסלי שפרש בהקפה ה-17.