ברק אברמוב ועורך הדין שלו, רועי רוזן, אמורים להיפגש הבוקר (שני) עם הנאמן של משה חוגג, עו"ד יצחק יונגר, בניסיון לממש את הסיכום שהושג בין הצדדים על רכישת בית"ר ירושלים.
במקביל מתנהל מו"מ עם קבוצת רכישה, שאורגנה בין היתר על-ידי ח"כ ניר ברקת, ולנוכח ההתפתחויות האחרונות הרשות לבקרה נתנה אתמול לבית"ר ארכה עד יום חמישי לעמוד בדרישות המינימום של התקציב לעונה הקרובה.
2 צפייה בגלריה
דרש לקבל הקצבות עירוניות גבוהות יותר מ-2.2 מיליון שקל לשנה. אברמוב
דרש לקבל הקצבות עירוניות גבוהות יותר מ-2.2 מיליון שקל לשנה. אברמוב
דרש לקבל הקצבות עירוניות גבוהות יותר מ-2.2 מיליון שקל לשנה. אברמוב
(צילום: עוז מועלם)
אחד התנאים של אברמוב לביצוע עסקת המכירה היה מתן ערבות של עיריית ירושלים להלוואה בסך עשרה מיליון שקל שייקח המועדון, ושני הצדדים מעריכים שהמהלך יאושר על ידי היועץ המשפטי של העירייה, ללא צורך באישור מועצת העיר. אברמוב העלה אתמול במהלך שיחה עם עו"ד יונגר גם דרישה לקבל הקצבות עירוניות גבוהות יותר מ-2.2 מיליון שקל לשנה.
חוגג עצמו מעדיף להוציא לפועל את הסיכום עם אברמוב על פני האופציה של הקבוצה האמריקאית-ישראלית בשיתוף עמותת האוהדים, שכוללת את ג'וש ג'קובי ואילן צדקה מארה"ב יחד עם איש העסקים הישראלי ששי יעקב. אנשי הקבוצה התחייבו להעביר היום לחשבון הנאמנות 2.5 מיליון שקל כדמי רצינות, וגם הם מבקשים עזרה מעיריית ירושלים.
2 צפייה בגלריה
משה חוגג
משה חוגג
מעדיף להוציא לפועל את הסיכום עם אברמוב. חוגג
(צילום: עוז מועלם)
אברמוב התחייב, כחלק מהסיכום עם חוגג, להעביר 12 מיליון שקל, אבל עוד לפני כן עליו לסיים את הפרק שלו בבני-יהודה. אתמול הוא הגיע לסיכום על העברת הבעלות ללא תמורה לידיו של איש עסקים, אוהד הקבוצה שגדל בשכונת התקווה. הבעיה היא שאותו איש עסקים לא יצליח לקבל את אישור הוועדה להעברת זכויות ניהול בהתאחדות מטעמים שונים, ולכן הוא הציע למנכ"ל כפיר אדרי להירשם כנציגו.
על פי הסיכום בין הצדדים, איש העסקים לא ישלם לאברמוב על רכישת המועדון, אבל יתחייב לכסות את חובות המועדון בסך 1.1 מיליון שקל ולהביא מהבית 6-7 מיליון שקל כדי להעמיד תקציב שיאפשר לקבוצה להתמודד על העלייה. הסיכום מותנה בכך שאברמוב יקבל אור ירוק לרכישת בית"ר.