טורניר גמר סבב ה-ATP החל היום (ראשון) בטורינו, איטליה. השנה בטוח יוכתר אלוף חדש, לאור פציעתו של זוכה השנה שעברה סשה זברב. במשחק הראשון ניצח קספר רוד את פליקס אוז'ה עליאסים 6:7 (4), 4:6. במשחק המרכזי של היום טיילור פריץ הפתיע את רפאל נדאל עם 6:7 (3), 1:6.
קספר רוד (4, נורבגיה) - פליקס אוז'ה עליאסים (6, קנדה) 6:7 (4), 4:6 | לאחר מערכה ראשונה צמודה, בה אף אחד לא הצליח לשבור את יריבו הצליח הנורבגי לקושש ניצחון בשובר שוויון. במערכה השנייה השיג רוד את נקודת השבירה היחידה במשחק, כשעשה זאת במשחקון הראשון. רוד שמר על ההגשות שלו עד הסיום ויצא עם ניצחון רביעי בקריירה על יריבו הקנדי.
4 צפייה בגלריה
הטניסאי הנורבגי קספר קוד
הטניסאי הנורבגי קספר קוד
קספר רוד
(Getty Images)
4 צפייה בגלריה
טיילור פריץ
טיילור פריץ
טיילור פריץ חוגג
(צילום: AFP)
4 צפייה בגלריה
נדאל
נדאל
נדאל. הפסד כואב
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
רפאל נדאל
רפאל נדאל
יתאושש? נדאל
(צילום: גטי אימג'ס)
טיילור פריץ (9, ארה"ב) - רפאל נדאל (2, ספרד) 6:7 (3), 1:6 | טיילור פריץ בן ה-25 כבר ניצח את נדאל בגמר אינדיאן וולס האחרון, והערב הוא עשה את זה שוב עם תצוגת טניס מרשימה במיוחד והשיג ניצחון ראשון אי פעם בטורניר גמר הסבב. במערכה הראשונה, שני הטניסאים שמרו על ההגשה שלהם והאמריקאי ניצח בשובר שוויון. המערכה השנייה הייתה סיפור אחרי לחלוטין: פריץ שבר פעמיים את נדאל שהיה נראה חסר אונים, הוא לא נרתע מהספרדי והראה עליונות מוחלטת שהביאה לו ניצחון יוקרתי מאוד.
פורסם לראשונה: 23:39, 13.11.22