האם סרינה וויליאמס חוזרת בה מהודעת הפרישה? הטניסאית האגדית בת ה-41 דיברה הלילה (בין שני לשלישי) במסגרת מסיבת עיתונאים להשקת קרן ההשקעות שלה, "השקעות סרינה" וסיפקה הצהרה מפוצצת בנוגע לקריירה שלה, כשאמרה שהיא כלל לא פרשה.
כזכור, הטניסאית המעוטרת הודיעה באוגוסט האחרון כי היא פורשת מטניס מקצועני לאחר אליפות ארה"ב הפתוחה, אך נראה כי לאחרונה שינתה את דעתה. "פתחתי את החברה שלי לפני זמן מה, ולא יצא לי לחשוב באמת על כל עניין הפרישה", אמרה סרינה במסיבת העיתונאים בסן פרנסיסקו. "הייתי במגרש לפני כמה זמן, והבנתי שמוזר מאוד מבחינתי לא לשחק טניס תחרותי". עוד הוסיפה מי שזכתה ב-23 תארי גרנד סלאם כי "הסיכויים שאחזור גבוהים מאוד".
1 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
(צילום: AP)
לא ברור עד כמה רצינית ההצהרה של סרינה, שהפעם האחרונה ששיחקה הייתה באליפות ארה"ב בספטמבר, שם הודחה בסיבוב השלישי לאחר שהפסידה לאילה טומליאנוביץ'. יש לזכור שהדברים נאמרו בכנס שנועד לקדם את קרן ההשקעות שלה. בנוסף למה שאמרה על סיכויי חזרתה, הוסיפה ואמרה שהיא מתרגלת לחיים שאחרי הפרישה ו"מחפשת איזון".
סרינה וויליאמס התחילה את הקריירה שלה ב-1997, ובתוך כמה שנים הפכה לטניסאית מספר 1 בעולם ללא עוררין עם 39 תארי גראנד סלאם (23 ביחידות, 14 בזוגות נשים ו-2 בזוגות מעורבים). היא אחותה הצעירה של ונוס וויליאמס, שהייתה בעצמה במקום הראשון בעולם, אבל סרינה הפכה לטניסאית הבכירה במשפחה.
וויליאמס נחשבת לאחת הספורטאיות הגדולות בהיסטוריה, ובוודאי שלטניסאית הכי טובה בהיסטוריה. בשיאה, דורגה במקום הראשון בעולם במשך 186 שבועות ברציפות (שיא שהיא מחזיקה יחד עם שטפי גראף). היא זכתה ב-23 תארי גראנד סלאם, יותר מכל אישה בהיסטוריה בעידן הפתוח של הטניס.