"בנקודת הזמן הנוכחית שום דבר לא קורה עם מכבי ת"א. צ'אבי פסקוואל נמצא תחת חוזה בזניט סנט פטרסבורג והוא צריך עוד להבין את הסיטואציה בתוך המועדון או לדבר עם ההנהלה. בינתיים אין תזוזה בנושא הזה". הדובר: ואדים מיכאלבסקי, סוכנו של המאמן הספרדי, השם החם ברשימה של הצהובים למשרת המאמן.
פסקוואל (49), שזכה בתחילת השבוע עם זניט באליפות היסטורית ב-VTB - על חשבון צסק"א מוסקבה - הוזכר כבר תקופה ארוכה כמי שעשוי להיות זה שיחליף את אבי אבן על הקווים בהיכל מנורה מבטחים. הבעיה היא שפסקוואל מחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה הרוסית, מה שיצריך, אם וכאשר, את מכבי ת"א, לשלם לה פיצוי גבוה להתרת ההסכם.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי פסקוואל
צ'אבי פסקוואל
הוזכר כבר תקופה ארוכה כמועמד לעמוד על הקווים בבהיכל. פסקוואל
(צילום: רויטרס)
"הם לא יכולים להציע לו שום דבר כי הוא תחת חוזה", הוסיף מיכאלבסקי "זאת עובדה שמכבי מעוניינת בו, אבל אין שיחות בין הצדדים כרגע".
כזכור, הקבוצות הרוסיות - קאזאן, צסק"א מוסקבה וזניט - הודחו העונה מהיורוליג בשל הפלישה של מדינתם לאוקראינה. עדיין לא ברור אם יחזרו למפעל בעונה הבאה. כך שגם המועדונים הללו עשויים לעשות שינויים בהתאם. "עדיין אין תמונה ברורה לגבי היורוליג בעונה הבאה, או לגבי השתתפותה של זניט", הסביר מיכאלבסקי.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי פסקוואל
צ'אבי פסקוואל
הכל תלוי בזניט. פסקוואל
(צילום: EPA)
פסקוואל אימן את ברצלונה במשך שמונה עונות (2008-2016) וזכה עם המועדון הספרדי בגביע יורוליג (2010), ארבע אליפויות ספרד ושלושה גביעי המלך. בשנים האחרונות הדריך גם את פנאתינייקוס.
"פסקואל יישאר? הכל תלוי מה תהיה האסטרטגיה של זניט לקראת העונה הבאה. רק אחרי זה נוכל להגיד משהו בנושא", סיכם הסוכן. "ברור שמכבי ת"א זאת קבוצה מיוחדת, עם DNA שונה, אחד מהארגונים הגדולים באירופה. אין עוררין על זה".