עם כל הכבוד לחילופי השבויים והשבתה של הכדורסלנית בריטני גריינר בדצמבר האחרון לאמריקה, נראה שהיחסים בין ארה"ב לרוסיה בשנה האחרונה מתוחים במיוחד. יש שיגידו על סף פיצוץ.
דווקא בעת הזאת הודיע המתאגרף האמריקאי הוותיק, קווין "קינגפין" ג'ונסון, שהחליט להשתקע ברוסיה ואף שינה את שמו לקווין ולדימירוביץ'. וכן, אם שם המשפחה מזכיר לכם מישהו, אתם לא טועים. "כאות כבוד לנשיא ולדימיר פוטין החלטתי לשנות את שמי", סיפר ג'ונסון לעיתון הרוסי "איזבסטיה". "עכשיו אני 100 אחוז רוסי, וזו לא בדיחה".
3 צפייה בגלריה
קווין ג'ונסון
קווין ג'ונסון
100 אחוז רוסי. ג'ונסון
(צילום: Martin Rose/Bongarts/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
קווין ג'ונסון
קווין ג'ונסון
רצה להשתקע ברוסיה. ג'ונסון
(צילום: Scott Heavey/Getty Images)
כבר באפריל האחרון, לאחר שניצח בקלות את ואצ'יסלב דמ'יק, הודיע ג'ונסון בן ה-43 כי הוא רוצה להתשקע ברוסיה - ואף החל בקבלת אזרחות. לא ברור אם יש לזה קשר, אבל מחר (שישי) אמור ג'ונסון לפגוש במוסקבה לקרב איגרוף (במשקל כבד) את הכישרון הרוסי המוכשר מארק פטרובסקי.
ג'ונסון שם מוכר בענף. במהלך הקריירה התמודד, בין השאר, מול טייסון פיורו, אנתוני ג'ושוע, אנדי רואיס, דרק צ'יסורה, קוברט פולב ואפילו ויטלי קליצ'קו. האחרון גבר ב-2009 על ג'ונסון בהחלטת שופטים. היום, רצה הגורל, הוא ראש עיריית קייב הנמצאת במלחמה מרה עם רוסיה.
3 צפייה בגלריה
ולדימיר פוטין
ולדימיר פוטין
הסנדק של ג'ונסון? פוטין
(צילום: AFP)
"עכשיו אני שמח", הוסיף ג'ונסון בריאיון שהעניק ברוסיה. "אני גאה שיש לי שם זהה לנשיא ולדימיר פוטין. אמרתי כבר שממש אומצתי על ידו. איך אנשים הגיבו לזה? אני לא אוהב שמדברים, אלא עושים. זו הסיבה שאני אוהב את כולם ברוסיה - אף אחד לא מדבר או מחכה לאישור של מישהו מכאן. אנשים לא אומרים: 'היי, אני מתכנן לעשות את זה ואת זה'. לא התכוונתי לספר למישהו. פשוט עשיתי".
"אני מאמריקה, שם אנשים מדברים שטויות ומשקרים. אי אפשר לסמוך על מה שאנשים אומרים. ברוסיה הכל הפוך. כל האנשים שפגשתי כאן עושים משהו, ואז מדברים על זה. אני אסיר תודה למנכ"ל ערוץ הטלוויזיה REN, ולדימיר טיולין, על האירוח והדברים יוצאי הדופן שלו. אני גם אסיר תודה לסוכן שלי ולדימיר חרינוב שעושה כל שביכולתו שאשאר כאן".