ארבעה ימים בלבד אחרי מותו של בן זוגה, שחקן ההוקי לשעבר קונסטנטין קולצוב, ארינה סבאלנקה שבה הלילה (בין שישי לשבת) למגרשים. הבלארוסית נזקקה ללא מעט כוחות פנימיים כדי לעשות זאת, ובסיום משחק אמוציונלי גברה 4:6, 3:6 על פאולה באדוסה הספרדייה בסיבוב השני של טורניר מיאמי.
כזכור, ביום שני בבוקר נמסר על מותו של קולצוב, כשהמשטרה תיארה זאת כ"התאבדות". המדורגת 2 בעולם הגיבה על המקרה הטראגי רק כעבור יומיים ואמרה "שליבה שבור" וכי היא מבקשת פרטיות לה ולמשפחתו של קולצוב.
3 צפייה בגלריה
סבאלנקה
סבאלנקה
סבאלנקה. ניצחון אמוציונלי
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
3 צפייה בגלריה
סבאלנקה
סבאלנקה
עלתה למשחק עם בגדים שחורים. סבאלנקה
(צילום: Al Bello/Getty Images)
בזמן מותו, שהה קולצוב במיאמי לצד סבאלנקה. הוא ליווה את הטניסאית למרבית הטורנירים בהם השתתפה מאז שהפכו להיות זוג, כולל באליפות אוסטרליה בינואר האחרון, בה היא זכתה. מותו של קולצוב הוא טרגדיה נוספת שחווה הטניסאית. לפני חמש שנים, הלך לעולמו אביה של סבאלנקה, סרגיי סבאלנקו, שהיה בעצמו שחקן הוקי קרח, ומת בפתאומיות בגיל 44.
למרות מותו של קולצוב, החליטה סבאלנקה להמשיך להתחרות במיאמי והלילה פגשה את חברתה הטובה ביותר בסבב. זה הסתיים, כאמור, עם ניצחון. סבאלנקה הופיע למשחק עם תלבושת שחורה וסירבה בסיום לדבר עם התקשורת. באדוסה ניסתה להסביר מה עבר עליה בימים האחרונים: "בכנות, שתינו די חזקות מנטלית. אנחנו נשים חזקות. היא הוכיחה את זה, אני הוכחתי את זה. ידענו להתנתק מהכל לשעתיים של משחק".
3 צפייה בגלריה
סבאלנקה ובאדוסה מחובקות לאחר המשחק
סבאלנקה ובאדוסה מחובקות לאחר המשחק
סבאלנקה ובאדוסה מחובקות לאחר המשחק
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
סבאלנקה תפגוש בשלב הבא את אנהלינה קלינינה האוקראינית (32 בעולם). קלינינה הרשימה כשגברה בשלוש מערכות על קרוליין ווזניאקי 7:5, 5:7, 4:6.