המדליסטית היחידה של ישראל עד כה באולימפיאדה, אבישג סמברג, ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים בה שיתפה בתחושות לאחר הזכייה במדליית הארד בתחרות הטאקוונדו האולימפית.
"עכשיו אני נהנית מכל הדברים שקורים לי", פתחה סמברג. "אני חושבת שזה מגיע לי כי באמת עבדתי קשה. אלו הימים הכי מרגשים ומאושרים שהיו לי בחיים. אני באמת מאושרת". הלוחמת הוסיפה: "אני מאוד מקווה שהענף יתפתח. אני רוצה שהענף יגדל ויגיע למקומות כמו הג'ודו אחרי הזכייה של יעל ארד ב-1992. אני גם מאמינה שזה יקרה".
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
אבישג סמברג עם הבסטי החדשה
(צילום: עוז מועלם)
סמברג המשיכה: "אחרי שזכיתי במדליה, הרבה ספורטאים מהמשלחת אמרו שזה נתן להם מוטיבציה. אני מקווה שיחזרו ספורטאים נוספים עם מדליות, כי יש לנו משלחת מצוינת. האמת שהתמיד חלמתי על המדליה, אבל לא חשבתי שזה יגיע לכזה טירוף תקשורתי. משמח שנותנים כזאת במה לספורט".
מנכ"לית איגוד הטאקוונדו, נועה שמידע: "זה היה מאוד מפתיע שתוך יום וחצי הייתה עלייה משמעותית ביותר בפניות ובהתעניינות לעונה הקרובה. הטאקוונדו קיבל את החשיפה שהגיעה לו. ובהמשך גם נקצור את הפירות מכך".
2 צפייה בגלריה
אבישג סמברג
אבישג סמברג
"יש לנו משלחת מצוינת"
(צילום: עוז מועלם)
מיכאל וידל, ראש עיריית רמלה: "אנחנו רוצים לברך את אבישג ואת המאמן יחיעם שרעבי על ההישג הגדול. אני קורא מכאן לכל הצעירים והצעירות להגשים חלום ולהיות אבישג סמברג. בפריז אנחנו הולכים על מדליית זהב".