"אם אני לוקח את בית"ר, אז אני משוגע שלא יהיה לי כסף? אני רוצה לעשות רק טוב, שתהיה הקבוצה הכי טובה בישראל" - כך אומר סטפן מלול, הרוכש המיועד של בית"ר ירושלים, בראיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet.
מלול מדבר גם על התוכניות שלו לגבי עתידה של הקבוצה, שלעתים נראות גרנדיוזיות במיוחד לאור מצבה הנוכחי ולאור מה שידוע על יכולותיו הכספיות. "מצחיק אותי שאומרים שאין לי מספיק כסף. ברוך השם יש לי מספיק. נראה לך שהייתי לוקח את כל החובות של בית"ר, מה אני משוגע? הסיכוי שאקח את המועדון הוא 70 אחוז אני מעריך. אם אראה שהכל בסדר, תהיה עסקה. אם לא, לא קרה כלום".
3 צפייה בגלריה
סטפן מלול
סטפן מלול
"מצחיק אותי שאומרים שאין לי מספיק כסף". מלול
(צילום: באדיבות בית"ר ירושלים)
מה יהיה התקציב? "בעונה הבאה התקציב יהיה 70 מיליון דולר. אני מקים קרן בארה"ב, אולי נאסוף דרכה 20 מיליון דולר בשנה. נמכור זכויות שידור, רשת פוקס למשל ירצו לשלם לי הרבה כסף. אני מקווה לגייס מאה מיליון דולר מאנשי עסקים. אני משוכנע שזה יעבוד. החלטתי שהחברה שלי, KOSHLAL, תהיה הספונסרית של בית"ר על החולצות ושלטים. יש לי אסטרטגיה טובה כמו של אירופים ואמריקאים, לא כמו ישראלים, וזה עוד לפני שאני מנפיק את בית"ר בבורסה. ניקח איזה 500-400 מיליון דולר. אני לא משוגע. תפסיקו לחפש בעיות. בישראל הספורט הלאומי הוא למרר את חייהם של אנשים".
3 צפייה בגלריה
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", הבוקר
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", הבוקר
שער מוסף הספורט של "ידיעות אחרונות", הבוקר
אתה עוד לא התחלת בדיקת נאותות, ובית"ר חייבת להתחזק בחלון ההעברות שמסתיים בעוד שבועיים. אין לה את הזמן הזה. "אני יודע, דיברתי עם אוחנה. אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית, זה יהיה לי קשה. אני אוהב את ירושלים".
3 צפייה בגלריה
לה פמיליה
לה פמיליה
"הם אולי 300 אנשים באצטדיון של 33 אלף, אז מה זה לה-פמיליה?"
(צילום: ראובן שוורץ)
איך אתה מתכוון לטפל בתופעה של לה-פמיליה? "הם אולי 300 אנשים באצטדיון של 33 אלף, אז מה זה לה-פמיליה? אם הם רוצים שיפתחו מועדון חדש. אני איש של שלום, לא חשוב לי מאיפה מגיע השחקן. גם אמא יהודייה וגם אמא ערבייה אוהבות את הילדים שלהן. אם מישהו מהמשפחה של לה-פמיליה והוא חולה מאוד, הוא לא רוצה שרופא ערבי יטפל בהם? למה רוצים שבבית"ר יהיו רק יהודים? מה זה משנה אם מדובר במוחמד או יוסי? לא נורמלי הדבר הזה. אם יש שחקנים ערבים טובים, הם ישחקו בבית"ר, זה כיף בשביל ישראל".