בית"ר ירושלים תארח הערב (ראשון, 20:15) את הפועל נוף הגליל לקרב תחתית קריטי, אבל מסתבר שיוסי אבוקסיס עוד לא עבר בבקרת התקציבים. לקבוצה מהבירה יש עד 17:00 אחה"צ להסדיר את רישומו - ואם לא גל כהן יהיה זה שיעמוד על הקווים.
אגב, מתברר כי בני יהודה רק השאילה את יוסי אבוקסיס לבית"ר ירושלים, מאחר והוא מחזיק בחוזה לעוד שנתיים בשכונת התקווה. בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, משלם את מלוא שכרו של אבוקסיס בבית"ר עד לסיום העונה (כ-70 אלף שקל בחודש), אולם בסיום העונה הוא יוכל לחזור לבני יהודה.
2 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
כישלון מקצועי גדול בבני יהודה. אבוקסיס
(צילום: ראובן שוורץ)
ל-ynet נודע כי מיד לאחר ההפסד של בני יהודה להפועל חיפה ברבע גמר הגביע, הציע אברמוב למשה חוגג להעביר אליו את אבוקסיס. אחת הסיבות המרכזיות, מעבר לכישלון המקצועי הגדול בקבוצה עם התקציב הגבוה בלאומית, הייתה אובדן חדר ההלבשה. בעיקר מול השחקן המרכזי בקבוצה, אלירן עטר. "ברגע שאבוקסיס הוציא את עטר בהפסקה נגד הפועל חיפה, היה ברור לכולם שנגמר הסיפור. מרבית השחקנים העדיפו שהוא לא ימשיך", הבהירו בבני יהודה.
אחרי השיחה הלילית בין אברמוב לחוגג, זימן בעלי בני יהודה את אבוקסיס לשיחה ביום שאחרי והבהיר לו כי מוטב שלא ימשיך בקבוצה וכי יוכל לאמן בבית"ר. אבוקסיס הבין כי הוא בבעיה בכל החזיתות והחליט להגיע לבית וגן.
2 צפייה בגלריה
אלירן עטר
אלירן עטר
"ברגע שאבוקסיס הוציא את עטר בהפסקה נגד הפועל חיפה, היה ברור לכולם שנגמר הסיפור"
(צילום: אורן אהרוני)
פורסם לראשונה: 09:19, 06.02.22