אבל בעולם הכדורעף אחרי שצה"ל הודיע היום (ראשון) כי סמ"ר שי לוינסון, לוחם בגדוד 77 בחיל השריון, נפל בקרב ב-7 באוקטובר וגופתו מוחזקת בעזה. לוינסון בן ה-19 מגבעת אבני היה שחקן כדורעף במ.ס עילבון.
"בצער רב ובכאב כבד אנחנו מודיעים על נפילתו של שחקן המועדון שי לוינסון ז"ל", כתבו בדף הפייסבוק של הקבוצה, "אנחנו משתתפים בצער המשפחה וכואבים את הכאב שלה. שלא תדעו עוד צער".
1 צפייה בגלריה
סמ"ר שי לוינסון ז"ל
סמ"ר שי לוינסון ז"ל
סמ"ר שי לוינסון ז"ל
(צילום: דובר צה"ל )
סמעאן סמעאן מאמן הקבוצה סיפר:"זו הבשורה הכי קשה שקיבלנו. התפללתי תמיד והייתה לי תחושה טובה שהוא בחיים, כואב לי הלב. נחזק את המשפחה ונתמוך בהם.
"שי היה ילד מקסים. הוא הגיע אלינו בכיתה ו', לא ידע מה זה כדורעף והתקדם לאט לאט. הוא קיבל חינוך מדהים מהוריו וזכה עם הנוער שלנו באליפות המדינה. העליתי אותו לקבוצה הבוגרת והוא השתלב נהדר. אחיו בן נלחם בעזה ולפני שלושה שבועות הוא השתחרר וחזר לאימונים. הוא אמר לי שהוא מגיע לאימונים ולמשחקים בשביל אחיו. אימו הגיעה לכל משחק שלנו, זה חיזק אותה".
יו"ר איגוד הכדורעף רינה דור מסרה: "איגוד הכדורעף משתתף באבלה הכבד של משפחת לוינסון על מות בנה שי לוינסון, שחקן כדורעף במ.ס עילבון. זה יום עצוב לענף הכדורעף ולמדינת ישראל כולה. שי, שחקן כדורעף שעתידו לפניו, נחטף לעזה, והיום משפחתו התבשרה על מותו יהי זכרו ברוך".