המתעמלת האמנותית, דריה אטמנוב, זכתה היום (שלישי) בפרס "הישג יוצא הדופן של השנה" על-ידי איגוד ההתעמלות האירופי.
במהלך החודש האחרון התבקשו גולשי אתר האיגוד האירופי להצביע לשורה של קטגוריות, והישראלית סיימה ראשונה באחת מהן - כשקיבלה למעלה מ-100 אלף קולות. הפרס יינתן לאטמנוב במהלך אליפות אירופה שתתקיים בסוף מאי בבודפשט.
3 צפייה בגלריה
אטמנוב
אטמנוב
הישג מרשים. אטמנוב
(צילום: JOSE JORDAN / AFP)
3 צפייה בגלריה
אטמנוב (ראשונה מימין) עם מדליית הארד
אטמנוב (ראשונה מימין) עם מדליית הארד
אטמנוב (ראשונה מימין) עם מדליית הארד באליפות העולם האחרונה
(צילום: JOSE JORDAN / AFP)
נבחרת ההתעמלות הישראלית, אלופת העולם המכהנת, סיימה שנייה בתואר "נבחרת השנה", כשמי שזכתה היא דווקא טורקיה, סגנית אלופת אירופה, שתהיה גם כן במשחקים האולימפיים בקיץ בפריז.
כזכור, אטמנוב (18) זכתה במהלך השנה שעברה במדליית הארד בתחרות הקרב-רב באליפות העולם והשיגה את הכרטיס לאולימפיאדת פריז, למרות שהייתה פצועה תקופה ארוכה. בראיון ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet באוגוסט האחרון, לאחר האליפות, סיפרה: "באתי בשביל הכיף, נהניתי מכל רגע, זאת המטרה שלי. אחרי פציעה כל כך ארוכה, מדליה לא הייתה המטרה, אלא לסיים בין 17 המתעמלות הראשונות. את זה ידעתי שאני יכולה לעשות. כששיניתי את המחשבה הזו, עשיתי את התרגילים יותר טוב".
3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל
נבחרת ישראל
במקום השני אצל הגולשים. נבחרת ישראל
(צילום: JOSE JORDAN / AFP)
"יותר חשוב לי מהמדליה זה ליהנות ממה שאני עושה, כי אני מקדישה לזה הרבה שעות וימים, הקרבה של חיי חברה ומשפחה. אני מוותרת על זה כי אני אוהבת את מה שאני עושה. אני רוצה ליהנות מהדרך, מהתחרות, מהקהל. זה לא שאין לי מטרות. כולם רוצים להתקדם, אבל גם אם לא הייתה לי את המדליה הייתי מרוצה כי הצגתי את התרגילים שרציתי ושיפרתי את הציונים. ניצחתי את עצמי".