מצד אחד, מתאגרף עבר שנושק ל-58, מהעבר השני, כוכב רשת ענקי. וכן, למרות הכל, זה כנראה יהיה קרב האגרוף הגדול של השנה.
מייק טייסון האגדי יפגוש בעוד ארבעה חודשים את ג'ייק פול לקרב אגרוף, שישודר ישירות בנטפליקס וצפוי - כך לפחות מאמינים ברחבי העולם - לשבור שיאי רייטינג. קרב הראווה ייערך באצטדיון של קבוצת הפוטבול דאלאס קאובויס, ה-AT&T בארלינגטון טקסס, ב-20 ביולי השנה, פחות מחודש אחרי שטייסון, אלוף העולם לשעבר, יחגוג את יום הולדתו ה-58.
2 צפייה בגלריה
מייק טייסון מתאגרף עבר במשחק של סרינה וויליאמס
מייק טייסון מתאגרף עבר במשחק של סרינה וויליאמס
חוזר לזירה. טייסון
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
ג'ייק פול
ג'ייק פול
שוב בראש הכותרות. פול
(צילום: AFP)
המהלך הזה מגיע אחרי שידור מוצלח של "נטפליקס סלאם" - מפגש טניס בין רפאל נדאל וקרלוס אלקראס - וההודעה של ענקית הסטרימינג על סדרת דוקו חדשה על מנצ'סטר סיטי. אחת השותפות בחברת הענק של פול - שהפך להרבה יותר מרק תופעת רשת - נקיסה בידריאן, טענה כי "אני צופה שזה יהיה קרב האגרוף הנצפה ביותר בהיסטוריה".
טייסון היה כידוע לא רק אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, אלא גם טיפוס שנוי במחלוקת שישב בכלא בגלל אונס והיה מעורב באינספור שערוריות, שהזכורה ביותר הייתה תקרית נשיכת האוזן של איוונדר הוליפילד ב-1997. לפני ארבע שנים שב טייסון לזירה, פגש את רוי ג'ונס ג'וניור, ובהחלטת שופטים קרב הראווה בן 8 סיבובים בסטייפלס סנטר הסתיים ללא הכרעה.
מנגד, קריירת האיגרוף של ג'ייק פול בן ה-27 התחילה כסוג של גימיק. אחיו הגדול, לוגן, קיבל המון שנאה ברשת ב-2018 אחרי שצילם גופה של מתאבד ב"יער המתאבדים" היפני ולעג לה. הוא ארגן קרב אגרוף מול כוכב רשת אחר, KSI, במטרה שהעוקבים הזועמים שלו ישמחו לראות אותו חוטף. האח הקטן ג'ייק שובץ לקרב המקדים מול דג'י אולטונג'י, אחיו של KSI. הקרב ששודר בתשלום עזר לאחים פול לגרוף כמה מיליוני דולרים. הגימיק הוכתר כהצלחה מסחררת, אף אחד לא באמת זכר את התוצאה של הקרבות, ובטח שאף אחד לא חשב ש-6 שנים לאחר מכן, ג'ייק פול יהפוך למתאגרף מקצועי.
"לילד הזה יש הרבה אומץ אני מעריך אותו", אמר עליו טייסון ב-2021, "קרבות טובים לא מביאים צופים, מה שמביא צופים זה הייפ, והאיגרוף כבר לא מביא את זה. אוהדי האיגרוף צריכים להכיר במציאות הכואבת הזאת. הם לא מבינים שהעולם השתנה. מה שמביא אנשים למסך זה הייפ, לא לוחמים טובים. שכחנו שאיגרוף הוא לא רק ספורט אלא בידור, וצריך לדעת איך למשוך את הקהל. לא אכפת לי שצוחקים על ג'ייק פול, העיקר שהוא מצליח להביא צופים לקרבות שלו".