לכל אדם יש אירועים שמסומנים אצלו בלוח השנה ככאלה שאסור לפספס. "רסלמניה" – אחד מאירועי הספורט הגדולים בעולם, הוא יום חגם של חובבי ההיאבקות המקצועית. מהאלק הוגאן ששלט ביד רמה בקרבות המרכזיים ברסלמניה בעשור הראשון ועד לרצף הניצחונות ההיסטורי של האנדרטייקר ("הקברן") – האירוע שמכתיר את הכוכבים הגדולים בסצנת ההיאבקות חוגג 40.
ליום הולדת עגול יש תכונה משלו, הוא חגיגי ונוצץ יותר מקודמיו, והנוכחות בו חובה. וכך גם השנה בפילדלפיה, פנסילבניה – השמות הכי גדולים בתעשייה חוזרים למסך. זה מתחיל בחזרתו לזירה של דוויין "דה רוק" ג'ונסון, הכוכב ההוליוודי שעשה את צעדיו הראשונים בארגון ה-WWF (לימים WWE) וכתב את שמו בספרי ההיסטוריה כאחד המתאבקים הגדולים בכל הזמנים. ברחבי הרשת מדווחים על הופעות נוספות באירוע של כוכבים בולטים כגון: ג'ון סינה, סטון קולד סטיב אוסטין והאנדרטייקר.

1 צפייה בגלריה
דה רוק
דה רוק
דה רוק
(Shutterstock)

האירוע מתחלק ל-2 לילות (6-7 באפריל), שינוי שהחל בשנת 2020 לאחר שהקונספט המקורי עמד על לילה בודד. בזכות החלוקה, זוכים מתאבקים נוספים לזמן מסך וכמובן שהרווחים מהאירוע מכפילים את עצמם גם הם.
כמו שכבר הבנתם, הרסלמניה הוא אירוע גורלי, יש שיגידו משנה חיים בכל הקשור לעלילות המגיעות לשיאן בערב זה. ומחוץ למסך, זה יהיה רגע היסטורי לכל חובבי הפיקנטריה למיניהם, כשלראשונה האירוע ייערך כאשר ארגון ההיאבקות המקצועית הגדול בעולם (WWE) כבר לא תחת השליטה של משפחת מקמהן.
אז מה עוד יביא איתו האירוע האייקוני? את הקרב המרכזי שייערך בלילה השני, בין רומן ריינס – הכוכב הבלתי מעורער של הארגון בשנים האחרונות - לבין קודי רודס, שהוא כבר מזמן לא רק "הבן של" אגדת ההיאבקות דאסטי רודס המנוח (שלוש פעמים אלוף העולם בדימוס), אלא כוכב בפני עצמו שאפילו הספיק להקים ארגון מתחרה ל-WWE טרם חזרתו לארגון. זו תהיה הפעם השנייה בה ייפגשו השניים בקרב המרכזי של האירוע, לאחר שברסלמניה הקודם, ריינס הצליח להגן על תואר האליפות בהצלחה בזכות ניצחון במרמה בעזרת בן משפחתו – סולו סיקואה. התחזיות צופות כי ביום ראשון הקרוב, הסיפור יהיה אחר ורודס "יסיים את הסיפור" ויהפוך לראשונה לאלוף העולם האוניברסלי של הארגון – כפי שהיה אביו - ולמעשה יסגור את המעגל.
עוד קודם לכן, בלילה הראשון נראה בפעולה גם את רודס וגם את ריינס כחלק מקרב זוגות בו יתחרו אחד בשני על מנת לקבוע את חוקי הקרב ביניהם ביום שלמחרת. הפרטנר של רודס בקרב יהיה סת' רולינס – אלוף העולם במשקל כבד ואחת הדמויות היצירתיות שיש לארגון להציע. אבל זה לא הסיפור כאן, אלא שובו לזירה המרובעת לאחר יותר מעשור של "הגדול מכולם", "דה רוק".
בגזרת הנשים, אנחנו נראה את אלופת העולם המכהנת – ריה ריפלי האוסטרלית, ומצפה לה אתגר קשה במיוחד בדמות בקי לינץ', אחת הכוכבות הבולטות במחלקת הנשים בשנים האחרונות. כמו כן, אלופת הנשים של הארגון, איו סקי, תסכן את התואר מול חברתה לשעבר ביילי – זוכת קרב הרויאל ראמבל המסורתי המקנה הזדמנות לקרב על אליפות, כפי שנקבע במקרה הזה.
כמובן שישנם עוד קרבות ראויים לציון, אך קצרה היריעה מלתת להם מקום בסיקור החגיגי; נזכיר את סנסציית הרשת לוגאן פול, אלוף ארה"ב המכהן שישים את התואר על הכף מול מתאבקים מנוסים כמו רנדי אורטון האגדי וקווין אוואנס, ואת המפגש המסקרן בין המתאבק הסקוטי גדול הממדים דרו מקנטייר לבין סת' רולינס.
נדמה שהכל מוכן לשריקת הפתיחה של אחד מאירועי הספורט הנצפים בעולם שנכנס לעשור החמישי לחייו, ולנו רק נותר לאחל ולקוות לעוד הרבה רגעי קסם, הנאה ואסקפיזם אמריקאי טהור מהמציאות הלא פשוטה שמתנהלת אצלנו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.
פורסם לראשונה: 14:00, 05.04.24